سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

«آئینه‌های ایثار» در دارالمومنین کاشان تابید

تجلیل از جانبازان 70 درصدی کاشان در شب میلاد ابالفضل العباس(ع)نخستین همایش «آئینه‌های ایثار» در مرکز هیأت حسینی نخل صدره و سرفره دارالمونین کاشان برگزار شد.

مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان در حاشیه برگزاری این همایش فرهنگی ارزشی در گفتگو خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: بزرگداشت مقام والای جانبازان و تجلیل از آنها همزمان با شب فرخنده میلاد یگانه علمدار عشق حضرت ابوالفضل العباس(ع) سقا و علمدار کربلا هدف از برگزاری این همایش است.
مجتبي رضازاده حضور و سخنرانی سردار حاج کریم نصر اصفهاني عضو شورای اسلامي شهر اصفهان در این همایش را یادآورشد و گفت: پيروي از فرمايشات داهيانه مقام معظم رهبري در جهت پاسداشت از مقام جانبازان و خانواده هاي بزرگوار آنها از دیگر اهداف برگزاری همایش است.
وی، اقدامات شايسته شهردار جهادي كاشان در ارج نهادن به مقام شامخ شهدا، جانبازان و يادگاران دفاع مقدس را تاکید کرد و گفت: تكريم و گراميداشت ايثارگري ها و رشادتهاي جانبازان  تکریم ارزش‌ها و گامی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت است.
به‌گفته‌وی، جانبازان نمادهای صبر، مقاومت، ایثار و فداکاری هستند و چون حضرت زینب(س) و امام سجاد(ع) نیز پیام‌آور صبر و مقاومت هستند.
مشاور شهردار کاشان تصریح کرد:دیدار با جانبازان 70 درصد با حضور مسوولين و مقامات شهري، مديحه سرائي ذاکر اهل بیت(ع) سيدرضا تحويلدار و ذکر خاطرات جانبازان  سرافراز اسلام از جمله برنامه‌های این همایش است.
رضازاده، احداث باغ موزه دفاع مقدس توسط شهرداري كاشان با همكاري شوراي اسلامي شهر كاشان در آينده اي نزديك را از اقدامات شهردار جهادی و ارزشی کاشان درراستای بزرگداشت ایثارگران و شهدای دفاع مقدس برشمرد و گفت:احداث این باغ موزه با همکاری جمعي از يادگاران دفاع مقدس و دفتر حفظ آثار و ارزشهاي دفاع مقدس كاشان از افتخارات مديريت شهري در کاشان  است.
شایان ذکر است: همایش «آیینه های ایثار» به همت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان با همکاری بنياد شهيد و امور ايثارگران، موسسه توانبخشي جانبازان حضرت خاتم الانبيا(ص)، هیات حسینی نخل کاشان محله صدره و سرفره سه شنبه شب 21 ارديبهشت در محل حسینیه این هیات واقع در خیابان ملافتح الله برگزار شد. 




انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.