سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حمایت دانشگاه الزهرا از زنان مخترع

رییس دانشگاه الزهرا گفت: زنان دانشجویی که در رشته های تحصیلی خود دست به ابداع و نوآوری زده اند مورد تشویق قرار گرفته و از آنها حمایت همه جانبه صورت می گیرد.

انسیه خزعلی در حاشیه جشنواره روز بین المللی دانشگاه الزهرا در گفتگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به اهداف برنامه عملیاتی دانشگاه اظهار داشت: یکی از اهداف بین المللی شدن دانشگاه ایجاد انگیزه برای دانشجویان و استادان دانشگاه الزهرا بوده  و از این رو جشنواره بین المللی این دانشگاه با حضور ملیت های مختلف برگزار شد.

وی بیان کرد: دانشگاه الزهرا قصد دارد جایزه ای را مخصوص دانشمندان زن در سطح منطقه اهدا کند تا بهترین زنان دانشمند شناسایی و از آن ها در جهت نشان دادن توانایی های زنان در جامعه اسلامی به آن ها اهدا کنند.

رییس دانشگاه الزهرا عنوان کرد: زنانی که در رشته های تحصیلی خود دست به نوآوری و ابداع زده اند در سطح دانشگاه های خاورمیانه و ایران مورد تشویق قرار داده تا انگیزه ای برای افزایش فعالیت های علمی و پژوهشی آنها در سطح منطقه شود.

خزعلی در پایان یادآور شد: دانشگاه الزهرا سعی در بین المللی شدن دارد تا بتواند توانایی های دانشجویان زن مسلمان را به مردم دنیا  نشان دهد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.