سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز؛

رتبه نخست شهرستان سراب در اعطای اسناد مالکیت روستایی

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجانشرقی با بیان اینکه 95 درصد از واحد های مسکونی روستایی سراب سند دار هستند گفت : این شهرستان در توزیع و تحویل اسناد مالکیت روستایی رتبه اول استانی را داراست .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛حافظ باباپور در جلسه بررسی مشکلات طرح های عمرانی بنیاد مسکن سراب افزود :حدود 5 هزار منزل مسکونی روستایی در سراب بدون سند مالکیت هستند که ظرف مدت 2 سال اسناد آنها نیز تحویل داده خواهد شد .

وی با بیان اینکه از 130 روستای بالای 20 خانوار سراب تا کنون در 50روستا طرح هادی اجرا شده است افزود : جهت اجرای این طرح ها افزون بر 86 میلیارد ریال اعتبار صرف شده است .

وی ادامه داد : درسالجاری در 19روستای دیگر نیز این طرح در حال اجراست که جهت اجرای آنها حدود 15میلیارد ریال صرف خواهد شد .

باباپور همچنین از اتمام عملیات احداث برج دوقلوی بهاران تا نیمه اول سالجاری خبرداد و افزود : این پروژه دارای 312 واحد مسکونی و51 واحد تجاری است که در 16 طبقه در حال احداث می باشد .

وی اظهار کرد : جهت احداث این پروژه بیش از 250 میلیارد ریال هزینه صرف شده است .

درادامه فرماندار سراب، نیز با بیان اینکه 49 درصد از واحد های روستایی این شهرستان مقاوم سازی شده اند گفت : بیش از 7 هزار واحد دیگر نیز نیاز به مقاوم سازی دارند .

داود گرشاسبی ،با اشاره به وضعیت مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر سراب افزود : از 367 واحد مسکن مهر تاکنون 314 واحد به اتمام رسیده است .
 
انتهای پیام/ش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.