سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رمضانی: راه‌آهن برای شکست پرسپولیس به میدان می‌رود

سرپرست تیم فوتبال راه‌آهن تهران معتقد است این تیم برای بقا در لیگ برتر و با هدف شکست پرسپولیس به دیدار این تیم خواهد رفت.

سعید رمضانی سرپرست باشگاه راه‌آهن در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال وفوتسال باشگاه خبرنگاران جوان، بازی هفته پایانی مقابل پرسپولیس تهران گفت: این بازی سرنوشت لیگ برتر را تعیین میکند و ما باید تمام تلاشمان را بکنیم و یک بازی زیبا ارئه دهیم و برای برد به مساف پرسپولیس میرویم و با توجه به نتیجه بدست آمده در بازی گذشته در مقابل سپاهان اصفهان تیم در شرایط مناسبی است و امیدواریم این روند ادامه دار باشد. 

ما در این بازی محمد عباس زاده و ابراهیم کریمی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم اما ما‌بقی بازیکنان بابت حضور در این دیدار حساس مشکلی ندارند.

وی سپس در خصوص مصاحبه نکردن بازیکنان با رسانه‌ها گفت: بازیکنان با نظر بزرگان تیم تصمیم گرفتند برای حفظ آرامش و تمرکز تیم تا پایان مسابقات لیگ برتر مصاحبه نکنند، که این موضوع با استقبال بنده و مسئولان تیم مواجهه شد است.

رمضانی در پایان با اشاره به حواشی اطراف راه‌آهن اضافه کرد: درباره شکایت سرمربی سابق تیم راه‌آهن باید بگوییم این موضوع به دادستانی مربوط میشود و این بدهی‌‎ها ربطی به مدیریت و باشگاه راه‌آهن ندارد و مسائلی که مربوط به دوران قبل از ریاست کیانی است باید از طریق دادستانی پیگیری شود.

انتهای پیام/ 




تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.