بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: قهرمانی دست خودمان است و برای رسیدن به جام تمام تلاشمان را می کنیم.

عالیشاه: قهرمانی دست خودمان است
امید عالیشاه در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان عنوان کرد: مقابل گسترش فولاد تبریز بازی خوبی انجام دادیم و توانستیم به پیروزی برسیم.واقعیت این است که پیرورزی در این دیدار برای ما اهمیت زیادی داشت زیرا می خواستیم در کورس قهرمانی باقی بمانیم.اگر به هر دلیلی در این بازی امتیاز نمی گرفتیم شاید فاصله مان با صدر جدول بیشتر می شد و به نوعی قهرمانی را از دست می دادیم.

وی درباره گلزنی اش گفت: مهم نیست که من گل بزنم یا بازیکن دیگر. چیزی که اهمیت دارد پیروزی تیم است.همه بازیکنان برای پیروزی تیم تلاش می کنند و به منافع شخصی فکر نمی کنند.من خوشحالم گل زدم اما درانتها از پیروزی تیمم خوشحال تر بودم.

عالیشاه درباره رقابت پرسپولیس و استقلال خوزستان در هفته پایانی گفت: استقلال خوزستان در هفته پایانی باید به مصاف ذوب آهنی برود که یحیی گل محمدی سرمربی آن است.به طور حتم گل محمدی می تواند جلوی استقلال خوزستان را بگیرد تا ما به قهرمانی برسیم.البته ما فقط به بازی خودمان فکر می کنیم و چیزی که برای ما اهمیت دارد پیروزی برابر راه آهن است.

وی درارتباز با عملکرد خط دفاعی ضعیف پرسپولیس افزود: ما همه یک تیم هستیم اما باید عملکرد بهتری داشته باشیم و نباید به راحتی گل دریافت کنیم.همچنین در بازی با راه آهن نباید مغرور شویم و نکاتی که برامکو در بازی با راه اهن به ما گوش زد می کند توجه کنیم.این بازی حکم فینال را دارد و ما باید برنده از زمین مسابقه خارج شویم.

عالیشاه در خصوص کاپیتانیس گفت: تا پایان فصل هادی نوروزی کاپیتان ما خواهد بود و جام قهرمانی را با حضور در مزار به وی تقدیم می کنیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در طول هفته تمرکزمان روی بازی با راه آهن است و امیدوارم هواداران در این بازی به ورزشگاه بیایند تا همه با هم جشن قهرمانی بگیریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار