سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان؛

28 ایستگاه مطالعه ثابت و سیار در همدان

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان همدان گفت: 28 ایستگاه مطالعه ثابت و سیار در همدان فعالیت می کنند .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ عاطفه زارعی با اشاره به اینکه از این تعداد 25 ایستگاه مطالعه ثابت و3 ایستگاه سیار هستند افزود: ایستگاه های مطالعه در بیمارستان ها،پایانه های مسافری، اتوبوس های شرکت واحد وبرخی از دستگاه های اجرایی استان ایجاد شده است.


وی با اشاره به توزیع مجلات و نشریات در ایستگاه‌های مطالعه استان ادامه داد: علاوه بر کتاب‌ها، نسخه‌ای از نشریات نیز داخل این ایستگاه‌ها برای مطالعه قرار گرفته است.

وی اظهار داشت: ازابتدای سال 91 در طرح راه اندازی ایستگاه مطالعه بیش از 310 هزار و 500 نسخه کتاب به ایستگاه‌های مطالعه اختصاص داده شده است و در سال 94 بیش از 60 هزار نسخه کتاب به ایستگاه‌های مطالعه استان اختصاص داده شده است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان مجلات و نشریات قابل عرضه را در عناوین مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی عنوان وخاطرنشان کرد درعنوان ها در ایستگاه های مطالعه قرار داده شده است.

زارعی از توزیع کارت کتاب در ایستگاه های مطالعه خبرداد و گفت: اطلاعات کتاب به صورت چکیده داخل این کارت‌ها یادداشت شده تا علاقه‌مندان بتوانند از این فرصت نیز به منظور آشنایی با کتاب استفاده کنند.

وی گفت: همچنین تمام کتابخانه‌های استان به اینترنت پرسرعت و سامانه جامع مدیریت اطلاعات کتابخانه مجهز شدند و اتصال همزمان کتابخانه‌ها به سامانه اتوماسیون اداری از دیگر اقدامات انجام شده پارسال بوده است.

انتهای پیام/


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.