سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لزوم دوری از شعار زدگی برای مبارزه با قاچاق کالا و ارز

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی ضمن تأکید بر لزوم دوری از شعار زدگی گفت: متأسفانه در زمینه مبارزه با قاچاق کالا و ارز عزم و اراده راسخ وجود ندارد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ حجه الاسلام والمسلمین مظفری با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در زمینه برخورد با هرگونه فساد به ویژه در حوزه ارز و کالا و موارد مشابه گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی و مبارزه با مفاسد به ویژه در زمینه کالا و ارز نیازمند یک عزم ملی و حرکت جهادی است.

وی گفت: مشکل اصلی در بحث قاچاق کالا و ارز عدم وجود عزم جدی در برخورد با این مسأله است به نحویکه یا عزم جدی وجود ندارد و یا اعتقاد راسخ در این زمینه نیست، والا با فرمایشات گله مندانه مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) روبرو نمی بودیم.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی نقش صدا و سیما و رسانه ها را در زمینه مبارزه با قاچاق کالا و ارز مهم دانست و خاطر نشان کرد: امروز باید به دنبال فرهنگ سازی در این زمینه باشیم و در این خصوص رسانه ها نقش بسیار مهمی دارند و باید از مسئولان مطالبه گری کنند.

حجه الاسلام والمسلمین مظفری با اشاره به سیاستهای قوه قضائیه در زمینه قاچاق کالا و ارز گفت: بحمدالله در مجموعه قضایی به ویژه دادگستری استان خراسان رضوی اقدامات بسیار خوبی با همکاری سایر نهادها به انجام رسیده است.

وی خاطر نشان کرد: سیاست مجموعه قضایی دادگستری استان در کنار مبارزه قاطع با هرگونه جرم و قانون شکنی به ویژه قاچاق مواد مخدر، کالا و ارز، مشروبات الکلی و جرایم خاص و خشن توجه به اصل پیشگیری و تلاش در جهت نهادینه کردن فرهنگ پیشگیری درجامعه است.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.