سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دامغان؛

جشنواره ملی آیین شیردوشان دامغان برگزار می شود

سومین جشنواره ملی آئین امامدر دامغان موسوم به«شیر دوشان» از سی ام اردیبهشت ماه با حضور گردشگران داخلی و خارجی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از دیباج؛ شهردار دیباج گفت: برای برگزاری سومین جشنواره ملی آئین امامدر دیباج ۹ کمیته فرعی شامل کمیته های روابط عمومی و امور بین الملل، فرهنگی، ورزش های بومی و محلی، دامداران و عشایر، پشتیبانی، مالی، هماهنگی و تامین نیروی انسانی، اجرایی، ساماندهی و امور نمایشگاه و امور بانوان انتخاب شده اند، ابراز داشت: در کنار برگزاری این جشنواره، نمایشگاهی تحت عنوان اقتصاد مقاومتی و کار آفرینی در ۳۰غرفه افتتاح می شود.
محسن امینیان افزود: تاکنون برای شرکت در نمایشگاه افرادی از شهر دیباج، دامغان، کلاته رودبار و استان های مازندران، گلستان و گیلان اعلام آمادگی کرده اند.
دبیر اجرایی سومین جشنواره ملی آئین امامدر دیباج، با بیان اینکه آئین رسمی افتتاحیه این جشنواره ملی از روز ۳۰ اردیبهشت ماه خواهد بود، گفت: برنامه هایی چون پیاده روی خانوادگی، مسابقه ورزشی بومی و محلی، همایش تجلی اقتصاد مقاومتی ویژه بانوان و آئین اختتامیه برای این جشنواره پیش بینی شده است.
امینیان اضافه کرد: یکی از تفاوت های برگزاری این جشنواره در سال جاری نسبت به سال های قبل این است که باهمراهی و همکاری اعضای شورای اسلامی شهر دیباج برگزاری این جشنواره از یک روز به چهار روز افزایش یافته است تا بتوانیم از این راه تمامی توانمندی ها و ظرفیت های منطقه و این آئین سنتی را به نمایش بگذاریم.
وی افزود: در سال گذشته سه هزار نفر از مردم از شهرهای دامغان، دیباج، کلاته رودبار و استان های همجوار در برگزاری این آئین حضور داشتند و امیدواریم سال جاری از حضور جمعیت بیشتری در این جشنواره برخوردار باشیم.
انتهای پیام / د
برچسب ها: شیر ، جشنواره ، ملی ، دامغان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.