سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

دفع حداقلی وجذب حداکثر اولویت نظام از نظر وزیراطلاعات

وزیر اطلاعات در جمع مردم شهرستان بافت با اشاره به اینکه حکومت اسلامی ایران بر پایه اخلاق و معنویت و خدمت به مردم است گفت: نظام حکومت اسلامی ایران در چهارچوب اسلام و شرع است .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،حجت الاسلام سید محمود علوی همچنین با اشاره به وجود امنیت د رکشور گفت: بارور شدن فرهنگ و اقتصاد بایستی در کنار آرامش و امنیت ایجاد شود .

وزیر اطلاعات همچنین راه ایجاد امنیت و آرامش را در کشور با توجه هب وحدت میسر دانست و افزود: آزادی در انتخابات و دموکراسی مردمی در کشور ایران اسلامی سبب ایجاد سلایق سیاسی در کنار یکدیگر و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست .

حجه الاسلام علوی تحقق اقتصاد مقاومتی را در سایه وحدت و همدلی دانست و گفت: هرکس در هر پست و مقام و موقعیتی که باشد بایستی در چهارچوب شرع و حلال و حرام قانونی حرکت کند .

وی دفع حداقلی و جذب حداکثری را مهمترین اولویت فعلی برای حفظ نظام اسلامی و وحدت مردم دانست و گفت : وجود ناامنی های فعلی د ربرخی کشورهای دنیا و امنیت فعلی د رنظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نشان از  ،اقتدارو عزت و سربلندی ملتی است که هر کدام نیرویی خبره و حافظ امنیت و اقتدار این مرزو بوم هستند.

وزیر اطلاعات درادامه با حضور در جمع مردم نیز به برررسی مشکلات مردم پرداخت.

انتهای پیام/ح
برچسب ها: وزیر ، اطلاعات ، جذب ، قانون ، بافت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.