سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیش از یک میلیون نفر به کلینیک‌های تخصصی کهگیلویه و بویراحمدمراجعه کردند

مدیر امور بیمارستان‌ها دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از مراجعه بیش از یک میلیون و 300 هزار نفر به کلینیک‌های ویژه تخصصی بیمارستان‌های این دانشگاه خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج مدیر امور بیمارستان‌ها و تعالی خدمات بالینی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از مراجعه بیش از یک میلیون و 300 هزار نفر به کلینیک‌های ویژه تخصصی بیمارستان‌های زیرپوشش این دانشگاه از شروع طرح تحول نظام سلامت 15 اردیبهشت 93 تا پایان سال 94 خبر داد.
 
امیر رشیدی گفت: از ابتدای طرح تحول نظام سلامت تا پایان سال 94 یک میلیون و 325هزار و 516 نفر برای خدمات تخصصی درمانی به کلینیک‌های ویژه تخصصی بیمارستان‌های زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی استان مراجعه کردند.
 
وی افزود: کلینیک‌های شهید مفتح یاسوج با 861 هزار و 62 نفر بیشترین مراجعه را به خود اختصاص دادند.
 
مدیر امور بیمارستانی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به این موضوع که بعد از یاسوج کلینیک‌های ویژه دهدشت با 333 هزار و 134 نفر بیشترین آمار مراجعه‌کنندگان به درمانگاه‌های تخصصی در بیمارستان‌ها را دارا است، تصریح کرد: در همین بازه زمانی تعداد مراجعه‌کنندگان به کلینیک تخصصی گچساران 131 هزار و 320 نفر بوده است.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: همچنین از ابتدای طرح تحول نظام سلامت 15 اردیبهشت 93 تا پایان سال 94 تعداد 156 هزار نفر در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد به منظور دریافت خدمات درمانی تحت بستری قرار گرفتند.
 
انتهای پیام/ف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.