سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امضاء تفاهم نامه همكاري شركت مخابرات و آموزش و پرورش خراسان رضوي

به منظور گسترش ارائه خدمات ارتباطي با هدف تربيت نسل جديد در استفاده از دنياي ديجيتالي و ايجاد فرهنگ مناسب تفاهم نامه اي بين شركت مخابرات خراسان رضوي و اداره كل آموزش و پرورش استان منعقد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوي ، مدير عامل شركت مخابرات خراسان رضوي در مراسم امضای تفاهم این همکاری گفت:اين تفاهم نامه به منظور گسترش و ارتقاء فعاليت ها و همكاري هاي آموزشي، ارائه خدمات ارتباطي بهتر و اقدامات فرهنگي بيشتر و نيز افزایش بهره وری و استفاده بهینه از ظرفیت های مشترک منعقد شد.

سالاري افزود: این رویداد فرصت فرهنگی و ارتباطي خوبی برای استان محسوب می شود که به لطف خداوند ،توجه مسئولین و کارشناسان دو دستگاه مهیا شده تا بتوانیم در عرصه تخصصی گام هاي مؤثرتري را برداريم.

مدیر کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی در ادامه این نشست پيشاپيش ضمن تبريك روز مخابرات از ارائه خدمات شايسته اين شركت به زائران و مجاوران امام مهرباني ها تقدير و تشكر كرد و گفت:امروزه دنياي ديجيتال جايگاه ويژه اي دارد و اين مهم بر هيچكس پوشيده نيست كه همه ما وابسته به دنياي ديجيتال شده ايم و رسالت آموزش و پرورش مخابرات این است که جوانان و نوجوانان را با این فضا و فرصت ها تهدیدات هایش آشنا کند.

سید جواد حسینی افزود:اكنون ما در خراسان رضوي بيش از يك ميليون و 200 هزار دانش آموز و 90 هزار همكار فرهنگي داريم كه با كمك اين همكاران و مجموعه مخابرات بايد نسل جديد را براي استفاده از اين دنياي ديجيتال و خدمات الكترونيكي تربيت و فرهنگ مناسب را به آنها آموزش دهيم تا بتوانيم در راستاي تحقق دولت الكترونيكي گام هاي مؤثري برداريم.

وی گفت : مصمم هستیم در قالب این تفاهم نامه محورهای سازمان یافته ای را در کنار یکدیگر پیگیری و اجرا کنیم.

انتهای پیام//

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.