تعدادی خودرو از دیشب حدود ساعت 19 در پارکینگ های طبقاتی شرکت الیت پارک شدن اما به دلیل نقص فنی پارکینگ امکان پایین آمدن خودروها وجود ندارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی؛ هشت خودور که در پارکینگ های طبقاتی شرکت الیت پارک بودند به دلیل نقص فنی پارکینگ در طبقات بالایی پارکینگ مبحوس شده و رانندگان این خودرو ها را دچار سردرگمی و نگرانی کرده است.

خودروهایی که از دیشب ساعت 19 در آسمان گیر کردند

این رانندگان اظهار داشتند از دیشب ساعت 19 با این مشکل مواجه و با رفتار عادی کارکنان الیت مواجه شدند و در پاسخ به نگرانی این رانندگان گفتند فردا صبح برای بردن خودورهایتان مراجعه و گمان کنید خودوری شما به دلیل پارک ممنوع با جرثقیل به پارکینگ روانه شده است.

خودروهایی که از دیشب در آسمان گیر کردند+ تصویر
با تجمع و مشکلات پیش آمده کلانتری فیاض بخش مشهد به محل حادثه مراجعه و رانندگان ضمن ثبت شکایت کتبی اعلام کردند اگر مشکلی برای خودور هایشان پیش بیاید خسارت متحمل شده را چه کسی پرداخت می کند؟

یکی از راندگان که مسافر مشهد بود به دلیل مواجه شدن با این مشکل سردرگم و به ناچار دیشب را در پارک نزدیک پارکینگ طبقاتی گذرانده است.

خودروهایی که از دیشب در آسمان گیر کردند+ تصویر

این رانندگان از صبح ساعت 7 برای رفع مشکلشان به محل حادثه آمدن اما تا کنون برای رفع مشکل آنها هیچ چاره ای اندیشه نشده است و از جرثقیلی که برای حل مشکل آمده بود هم نیز کاری بر نیامد.

خودروهایی که از دیشب در آسمان گیر کردند+ تصویر

کارکنان شرکت الیت اظهار داشتند با تاریک شدن هوا و نزدیک شدن به شب انجام عملیات برای پایین آوردن ماشین ها را متوقف و کار را به فردا صبح موکول می کنند.

انتهای پیام//

 

 


برچسب ها: خودرو ، آسمان ، گیرکردن ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.