سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

«سینما هویت» به نقد و بررسی فیلم «ملکه صحرا» می نشیند

برنامه رادیویی «سینما هویت» با نقد و بررسی فیلم سینمایی «ملکه صحرا» چهارشنبه شب به روی آنتن می رود.

علیرضا محمدنیا تهیه کننده برنامه رادیویی «سینماهویت» در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از پیرامون اتفاقات برنامه چهارشنبه شب «سینما هویت» خبر داد و گفت: چهارشنبه این هفته سعید کریمی با بررسی سینما هالیوود و اقتصاد در سینما به نقد و تحلیل فیلم سینمایی «ملکه صحرا» می نشیند.

وی در ادامه در خصوص فیلم سینمایی «ملکه صحرا» بیان کرد: این پروژه در واقع روایت سفرنامه و یا زندگی نامه زنی شرق شناس است که بعد ها در تاریخ ایران و ملل های مختلف نام او را به عنوان یک حافظ شناس هم نیز نام می برند.

محمدنیا در پایان درخصوص بخش های مختلف برنامه رادیویی« سینما هویت، سلطه» اظهار داشت: این برنامه رادیویی در هرقسمت با بخش های مختلفی چون گفتگو و تحلیل فیلم و موضوع همان روز و همچنین پخش دیالوگ های ماندگار از فیلم های سینمایی هر چهارشنبه از ساعت 21 به مدت 45 دقیقه به روی آنتن شبکه رادیویی جوان می رود.

گفتنی است؛ برنامه رادیویی «سینما هویت» پیرامون آگاه سازی جوانان نسبت به ویژگی های فرامتنی سینمای غرب و همچنین به بررسی سینمای هالیوود به لحاظ آسیب شناسی برای فرهنگ جوانان ایرانی می پردازد.



انتهای پیام/
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.