سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سبك دست :بهترين تصميم را برای استقلال خواهیم گرفت

عضو هيات مديره باشگاه استقلال گفت:در جلسه هيات مديره بهترين تصميم را با نظر افراد فنی برای استقلال در نظر خواهيم گرفت.

شاهرخ سبک دست در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان درباره بازی روز گذشته استقلال مقابل تراکتورسازی اظهار داشت:به هر حال باخت سنگینی بود و بازی خوبی را انجام ندادیم و باید بگویم با توجه به اینکه نتیجه را از دست دادیم این دیدار با حاشیه هایی هم همراه بود که در کل بازی نا امید کننده ای بود. با توجه به شرایط خوبی که از لحاظ  مالی و فنی و پاداش هایی که به تیم داده شده بود انتظار این می رفت که تیم نتیجه بگیرد. حادثه ای هم در تیم رخ نداده بود که از نظر روحی بهم ریخته باشند. به هر حال در این شرایط یکی باید مسئولیت این باخت را به گردن بگیرد و پاسخگو باشد. بهتر خواهد بود بدانیم دو تیم استقلال و پرسپولیس در ابتدای فصل برای قهرمانی بسته می شوند.



در مورد پیشنهاد مقداد نجف نژاد به هیات مدیره استقلال مبنی بر تغییر کادرفنی در دو بازی باقی مانده این تیم عنوان کرد: این پیشنهاد آقای نجف نژاد بوده و همان طور که اعلام کردند قرار است به هیات مدیره این مساله را پیشنهاد دهند و ما در این مقطع باید آسیب شناسی کنیم و بحث مربی جدید را با حضور افراد فنی بررسی تا بتوانیم بهترین تصمیمی که قطعا به نفع استقلال خواهد بود را لحاظ کنیم .در حال حاضر نمی توان گفت بحث برکناری در میان است اما باید تصمیمی لحاظ شود تا در این لحظات حساس آرامش    استقلال و امکان کسب سهمیه را از دست ندهیم و تغییرات احتمالي و برنامه های بلند مدت برای فصل بعد بگذاریم تضرر نشود . در هر صورت من معتقد هستم در شرایط بحرانی باید تصمیم درست گرفت. ما فینال جام حذفی را در پیش داریم و باید به فکر هواداران باشیم تا حداقل جام حذفی را از دست ندهیم.تا الان هم تیم و کادر فنی تمام تلاش خود را کرده است فوتبال پر از حوادث و اتفاقات پیش بینی نشده است.


عضو هیات مدیره استقلال در خصوص رفتار مهدی رحمتی در بازی روز گذشته تاکید کرد: من نمیتوانم این رفتار را تایید یا نفی کنم اما باید بگویم او زحمات زیادی را برای تیم کشیده و معتقد هستم او از افراد با اخلاق فوتبال ماست . در چنین شرایطی جو روانی از هفته های قبل شروع می شود و باید در آن شرایط بود تا قضاوت کنیم چرا رحمتی این کار را کرده است اما به نظرم او به تیم خود تعهد دارد و اگر هم رفتاری صورت گرفته از روی تعصب به تیم استقلال بوده است.


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.