عبدالهی :اعضای هیات مدیره تصمیم احساسی نمی گیرند

دستیار ویژه مدیر عامل باشگاه استقلال گفت :اعضای هیات مدیره باشگاه افرادی خبره هستند و مطمئن هستم آنها در این موقعیت تصمیم احساسی نمی گیرند .

نصراله عبدالهی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران درباره شکست استقلال مقابل تراکتورسازی اظهار داشت:به نظرم روز گذشته بازی خوبی را تماشا کردیم و همه بچه ها برای رسیدن به پیروزی تلاش کردند و همان طور که دیدیم بازی 5 گل داشت و مردم هم صحنه های فوتبالی زیبایی را تماشا کردند اما به دلیل چند اشتباه فردی شکست خوردیم.

وی درباره انتقادات به مهدی رحمتی به دلیل درگیری با امیر قلعه نویی گفت: در هر صورت کار درستی نبود و این اتفاق در اوایل بازی رخ داد و پس از آن در ادامه بازی جریان داشت و دیگر شاهد درگیری نبودیم. البته من نمی گویم کار رحمتی درست بود اما این را نیز قبول ندارم که باخت استقلال فقط بخاطر آن مسایل بود.

پیشکسوت استقلال در پایان درباره تصمیم هیات مدیره این باشگاه درباره مظلومی گفت: در ابتدا باید بگویم افرادی که من در هیات مدیره دیدم افراد خبره و کار بلد هستند و فکر نمی کنم چنین صحبت هایی از سوی آنها زده شود و بخواهند مربی را در دو بازی اخیر تغییر دهند و اطمینان دارم آنها در چنین موقعیتی تصمیم احساسی نمی گیرند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۵ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵
شما را به وجدانتان قسم میدهم تا دیرنشده و کاپ جام حذفی را از دست نداده ایم ، آقای مظلومی را عوض کنید
آخرین اخبار