سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سیستان وبلوچستان؛

هزینه بیش از یک میلیارد ریال برای پیشگیری از زیان‌های مواد مخدر

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان گفت: در سال گذشته یک میلیارد و 900 میلیون ریال برای پیشگیری از زیان‌های مواد مخدر در سیستان و بلوچستان هزینه شده است.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان اززاهدان،  محمدهادی مرعشی افزود: استان سیستان و بلوچستان به دلیل هم مرز بودن با دو کشور افغانستان و پاکستان در خط مقدم مبارزه با مواد مخدر قرار دارد.

 وی با بیان اینکه برای مقابله و مبارزه با مواد مخدر باید نگاه انسانیتی داشته باشیم و بهترین راهکار راه حل پیشگیرانه است که در سال گذشته یک میلیارد و 900 میلیون ریال برای پیشگیری از زیان‌های مواد مخدر در بخش‌های مختلف در سیستان و بلوچستان هزینه شده است.

وی اقدامات و برنامههای شورای فرعی شهرستان کنارک را در سال گذشته در سطح استان خوب ارزیابی و کرد و حمایت خود را برای افزایش ظرفیت کمپ ترک اعتیاد ناصر آباد در سالجاری اعلام کرد.

محمدرضا سراوانی مدیرکل بهزیستی سیستان و بلوچستان نیز گفت: باید بخش خصوصی و معتمدین در امر مبارزه با مواد مخدر فعالیت و مشارکت بیشتری داشته باشند.

نعمت‌الله نجاری معاون فرماندار کنارک نیز افزود: تقدیم 3700 شهید و 12 هزار جانباز در راه مبارزه با مواد مخدر، اهمیت مبارزه کشور جمهوری اسلامی با مواد مخدر است.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.