سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشکیل شاخه دانشجویی شورای مشورتی دانشگاه یاسوج

دبیر شورای مشورتی دانشگاه یاسوج گفت: شاخه دانشجویی شورای مشورتی با هدف استفاده از تفکر و اندیشه دانشجویان در تصمیم‌سازی و در جهت بهبود و رشد دانشگاه ایجاد می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ عبدالله بهمن‌پوری در نشست با شورای صنفی دانشجویان دانشگاه یاسوج با بیان اهداف و سیاست‌های کلان شورای مشورتی دانشگاه، اظهار کرد: بنا به پیشنهاد ریاست دانشگاه، شاخه دانشجویی شورای مشورتی با هدف استفاده از تفکر و اندیشه دانشجویان در تصمیم‌سازی و در جهت بهبود و رشد دانشگاه ایجاد می‌شود.

دبیر شورای مشورتی دانشگاه یاسوج گفت: از آنجا که شورای صنفی دانشجویان از بدنه دانشجویی برآمده و نماینده دانشجویان است می‌توانند نقش چشمگیری در شناسایی و انتقال نیازهای دانشجویان و انتقال تفکرات و پیشنهادهای آنها داشته باشد.

 بهمن‌پوری با اشاره به آشنایی شورای صنفی دانشجویان با ساختار و نحوه همکاری با شورای مشورتی اظهار داشت:‌ دانشجویان حاضر در این نشست ضمن ابراز خرسندی از تشکیل شاخه دانشجویی شورای مشورتی، بر تحقق نیازهای رفاهی و صنفی دانشجویان تأکید داشته و یکی از اعضا را به عنوان رابط دانشجویان با شورای مشورتی تعیین کردند.

وی در پایان گفت: دانشجویان برای اطلاع از چگونگی ارتباط با شورای مشورتی دانشجویی می‌توانند به دفتر شورای صنفی دانشجویی مراجعه کنند.
انتهای پیام /ف
برچسب ها: دانشجو ، دانشگاه ، تفکرات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.