سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نمایشگاه نفت، گاز و پتروشیمی(43)؛

اقتصاد مقاومتی با توسعه میادین مشترک محقق می شود

مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس، گفت: امیدواریم با حمایت هایی که از سوی مسولان برای تامین اعتبار برای توسعه میادین مشترک صورت می گیرد، بستر برای تحقق اقتصاد مقاومتی فراهم شود.

علی اکبر شعبانپور مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس، در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به تعداد شرکت کنندگان داخلی و خارجی در نمایشگاه نفت و گاز و پتروشیمی افزود: در بخش توسعه میادین پارس جنوبی، به جز فاز11 که مابقی مرحله آخر راپشت سر می گذزانند می توان گفت که فازهای پارس جنوبی، گلشن، فردوسی می تواند کمک رسان باشد.

وی در ادامه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درخصوص اقتصادمقاومتی اقدام و عمل توضیحاتی را ارئه داد و تصریح کرد: یکی از رویکردهای اصلی حوزه اقتصادمقاومتی برداشت از میادین مشترک است.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس، در ادامه با بیان اینکه پارس جنوبی، از بزرگترین، میدان های مشترک است یادآورشد: با تلاش همه همکاران و حمایت هایی که وزارت نفت و ارگان های ذیربط داشتند درحال حاضر به تولید نسبتا خوبی رسیدیم و امیدواریم حمایت هایی درخصوص تامین مالی و قول هایی از طرف پیمانکاران، دراین زمینه صورت گیرد.

وی درباره عملکرد بورس کالا در صنعت پتروشیمی گفت: معاملات شفاف و رقابتی بورس کالا سبب شده است فضای معاملات محصولات پتروشیمی نسبت به گذشته تغییرات مثبتی داشته باشد و امروز می توان به آمارهای بورس استناد کرد.

وی افزود: پتروشیمی ها و بورس کالا باید در یک ارتباط متقابل و دوطرفه، نیازهای خود و فعالان بازار را بر اساس منافع ملی برطرف کنند که این اتفاق به سود کشور خواهد بود.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.