سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایلام؛

صدور 10هزار كارت هوشمند مهارت

مدير كل فني و حرفه اي استان ايلام گفت: پارسال و با هدف تجميع اطلاعات گواهينامه هاي مهارتي هر شخص در يك كارت، تعداد 10 هزار و 350 كارت هوشمند مهارت صادر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛رضا نصري اعلام كرد: اين تعداد كارت هوشمند در بخش هاي دولتي، خصوصي، صنعت و ساختمان و تفاهم نامه براي قبول شدگان در آزمون سنجش و ارزشيابي مهارت در سطح استان صادر شده است.

نصری افزود: فرآيند طراحي ساختار و توليد سامانه هاي سخت افزاري و نرم افزاري و صدور كارت هاي هوشمند مهارت در راستاي استقرار دولت الكترونيك و استاندارد سازي، اصلاح و بهبود روش ها و فرآيندها و با اهداف بازنگري، اصلاح، توسعه و بهينه سازي الگوهاي ارزشيابي مهارت در سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور صورت گرفته است.

وي در مورد ويژگي‌هاي كارت هوشمند گواهينامه‌هاي مهارت اضافه کرد: بر روي كارت هوشمند مشخصات فردي شامل نام و نام خانوادگي، شماره ملي، محل و تاريخ صدور كارت و كدشناسايي كارت هوشمند درج شده است و اين كارت داراي يك چيپ كامپيوتري است كه اطلاعات گواهينامه‌هاي مهارت افراد تا 20 گواهينامه در آن ثبت مي‌شود.
نصری تجميع اطلاعات گواهينامه هاي مهارتي فرد در يك كارت هوشمند را موجب ارتقاي سلامت و امنيت گواهينامه هاي مهارت و جلوگيري از اقداماتي نظير جعل و حذف فرآيندهاي كاغذي اعلام كرد.
 
مدير كل فني و حرفه اي استان ايلام در خصوص ميزان امنيت كارت هوشمند مهارت اظهار کرد: اين كارت از كدهاي امنيتي سه لايه برخوردار است و بنابراين در فرآيند استعلام امكان جعل وجود ندارد.
 
 
 
 
 
 
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.