سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان؛

کارخانه سیمان شهرداری همدان تعیین تکلیف شود

رییس کمیسیون اقتصاد، سرمایه گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر همدن تاکید کرد: کارخانه سیمان شهرداری همدان هر چه سریعتر باید تعین تکلیف شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمد تبریزی در جلسه این هفته کمیسوین اقتصاد ، سرمایه گذاری و گردشگری شورا با تاکید بر این موضوع اظهار کرد : برای ایجاد درآمدهای پایدار می توان با سرمایه گذاری های مشارکتی واحدها تولیدی جانبی مهمی در کنار کارخانه سیمان شهرداری همدان ایجاد کرد.

تبریزی اضافه کرد : می توان در کنار کارخانه سیمان شهرداری همدان احداث کارخانه هایی همچون تهیه مصالح دانه بندی برای بتن و آسفالت ، کارگاه یا کارخانه تهیه قطعات و کف پوشهای بتنی و نیز در صورت تایید کارشناسان کشاورزی ایجاد فضای سبز و نهالستان اقدام کرد.

وی با اشاره به واردات چوب های صنعتی به کشور افزود : نهال این چوبها از رشد قابل توجهی برخوردارند و در یکسال برداشت می شوند و این ظرفیت خوبی برای سرمایه گذاری در بخش زیست محیطی هم هست که منی توان در کنار کارخانه سیمان در این سرمایه گذاری کرد.

رییس کمیسیون اقتصاد ، سرمایه گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر همدن با اشاره به اهمیت گردشگری سلامت گفت : با توجه به پیشنهاد پروفسور سمیعی جهت احداث بیمارستان تخصصی باید از این اقدام خداپسندانه استقبال کرد و در این راستا گام برداشت چرا که این امر سرمایه گذاری برای سلامت افراد استان است و علاوه بر این جذب توریست سلامت را نیز به دنبال دارد.

محمد تبریزی اضافه کرد : گردشگری سلامت افزایش درآمدهای پایدار و نیز در کنار خود رونق اقتصادی را به دنبال دارد.

محمد تبریزی با تاکید بر اختصاص زمین جهت احداث شهرک سلامت افزود : می توان در نزدیکی فرودگاه ، ایستگاه قطار و سر شاهراهی که همدان را به استانهای همجوار وصل می کند شهرک سلامت  بسیار آبادی را احداث کرد که این از مزیت های ان محسوب می شود و می تواند غرب کشور را پوشش داده و مشاغل جانبی را نیز به حرکت درآورد.

تبریزی با اشاره به پروژه سرمایه گذاری ساخت کمپ های اقامتی باغ میوه، از تعطیلی عملیات اجرایی آن گلایه کرد و افزود : نباید فرصت را از دست داد چرا که زمان حضور مسافران در شهر تقریبا در اوایل پاییز تمام می شود و کندی روند اجرایی آن توجیه اقتصادی ندارد و شهرداری موظف است پیگیر این موضوع باشد.

وی همچنین بر مصوبه نصب پارکینگ های هوشمند طبقاتی در سطح شهر اشاره کرد و یادآور شد : شهرداری باید طبق مصوبه حداقل یک نمونه از پارکینگ مکانیزه را در محوطه شریف الملک برای خودروهای خود نصب کند تا حداقل مدل و الگویی برای نصب در دیگر نقاط شهر باشد .

رییس شورای اسلامی شهر همدان نیز در این جلسه با اشاره به حمایت شورا و شهرداری از سرمایه گذاران بخش خصوصی اظهار کرد : همدان آسایش و امنیت خوبی برای سرمایه گذاری دارد.

علی اکبر نظری با تاکید بر اینکه شورا از سازمان سرمایه گذاری در امر جذب سرمایه گذار حمایت می کند افزود : احداث شهرک سلامت علاوه بر درآمدهای پایدار شهری در معرفی همدان در سطح بین المللی هم می تواند نقش بسزایی داشته باشد.

انتهای پیام/


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.