کتاب «آنک آن یتیم نظر کرده» در جمع بیش از 200 نفر از دانش‌آموزان دبستان برهان برزین، توسط مسئول کتابخانه عمومی شهید خضریان، معرفی و تشریح شد.

معرفی و تشریح کتاب منتخب سال کشور در همدان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ مسئول کتابخانه عمومی شهید خضریان،  با اشاره به این مطلب که کتاب "آنک آن یتیم نظر کرده" گفت: محتوای این کتاب ارزشمند، چندی قبل بصورت نمایش رادیویی بنام "راز سرزمین نور" پخش شده و مورد توجه مقام معظم رهبری نیز قرار گرفته است.


فائزه امینیان افزود: وظیفه همه ماست که برای ترویج فرهنگ نبوی تلاش کنیم و بدون ترديد سازندگي دروني انسان و اصلاح و تهذيب نفس در سعادت فردي و جمعي، دنيوي و اخروي نقش بسزايي دارد و محتوای این کتاب در آشنايي با روش و آداب زندگي و خلق و خوي آن بزرگوار که خود مظهر کامل و آيينه تمام نماي مکارم اخلاقي است مؤثر خواهد بود.

وی تصریح کرد: معرفی و تشریح کتاب مذکور با همکاری یکی از دانش‌آموزان این مدرسه و از اعضای فعال کتابخانه انجام و در حاشیه این برنامه نیز خدمات کتابخانه عمومی شهید خضریان، شرایط عضویت، نحوه مشارکت دانش آموزان و ... به طور کامل توضیح داده شد.

کتاب "آنک آن یتیم نظر کرده " تالیف محمدرضا سرشار یکی از کتاب های منتخب طرح 50 کتاب سال نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور است که برای مطالعه اردیبهشت ماه سال‌جاری معرفی شده است.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.