سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز،

کمک۴۰۰ میلیون تومانی گروه ‌های جهادی خوزستان به مناطق محروم خوزستان

دبیر ستاد حرکت های جهادی شهید علی هاشمی خوزستان گفت: ترویج سبک زندگی جهادی و ایرانی - اسلامی و تربیت نیروهای طراز انقلاب اسلامی از اهم اهداف این ستاد در اردوهای جهادی مناطق محروم است که امروزه دنبال می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، زاهد ممبینی، دبیر ستاد حرکت های جهادی شهید علی هاشمی بیان داشت: انقلاب اسلامی محصول مجاهدت انبیاء و اولیا از آغاز تا به امروز بوده است و اگر بخواهیم انقلاب اسلامی همچنان پا برجا ومقتدر بماند، نیاز به رفتار و عمل انقلابی است که امروزه می توان این روحیه را در  حرکت ها و اردوهای جهادی جستجوکرد.

 وی با بیان اینکه ستاد حرکت های جهادی شهید علی هاشمی بر مبنای این دیدگاه پایه گذاری شده است، گفت: ترویج سبک زندگی جهادی و ایرانی - اسلامی و تربیت نیروهای طراز انقلاب اسلامی از اهم اهداف  این ستاد در اردوهای جهادی مناطق محروم است که امروزه دنبال می شود.

 ممبینی خاطرنشان کرد: در راستای این نگاه و اهداف، دانشجویان بسیجی مراکز آموزش عالی خوزستان در نوروز 95 و در قالب 23 گروه جهادی به مناطق محروم مرزنشین جنوب غرب استان اعزام شدند.

 
جانشین معاونت سازندگی و کارآمد سازی بسیج دانشجویی خوزستان تصریح کرد: با توجه به پتانسیل بالای دانشجویان جهادگر بسیجی، بحمدا... اقدامات موثر و با برکتی در حوزه های فرهنگی اجتماعی، عمرانی، اقتصاد مقاومتی و هنری صورت پذیرفت.

 
ممبینی با بیان اینکه اجرای پروژه های عمرانی در سطح مناطق محروم استان در نوروز 95 بالغ بر 400 میلیون تومان بوده است، اظهار کرد: این پروژه های عمرانی در حالی از سوی این ستاد انجام گرفت که اگر قرار بود این حجم کار عمرانی با اجرای پروژه ها توسط پیمانکاران و قیمت بازار ساخت و ساز در استان معادل سازی شود، قیمت پایانی آن قریب به 800 میلیون تومان می شد.

 
عضو مرکز اندیشه پردازان جهادی ادامه داد: با توجه به فرمایش امام خامنه ای (حفظه ا...) در باب اقتصاد مقاومتی، اقدامات فرهنگی و آموزشی مورد نیاز در راستای تحقق این امر مهم و ضروری چاشنی کار دانشجویان بسیجی جهادگر بوده است که بحمدالله شاهد آثار و برکات بسیار خوبی در بین مردم مناطق محروم استان بوده ایم.

 
ممبینی در پایان با تاکید بر اینکه ستاد حرکت های جهادی شهید علی هاشمی همواره آمادگی خود را جهت انجام پروژه های محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی در سطح استان اعلام می کند، افزود: از مسئولان و نمایندگان محترم استان درخواست می شود تا با نگاه ویژه به گروه های جهادی دانشجویی و همکاری بیش از پیش با این ستاد، روحیۀ جهادی و انقلابی و مطالبه گری مدیران آینده کشور را تقویت نمایند.



انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.