سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

علیرضا فرید: «خنده‌های آتوسا» حرف مردم است

شب گذشته مراسم اکران خصوصی «خنده‌های آتوسا» در پردیس سینمایی کوروش برگزار شد.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شب گذشته مراسم اکران خصوصی فیلم «خنده‌های آتوسا» به کارگردانی علیرضا فرید و تهیه‌کنندگی امیر پورکیان در پردیس سینمایی کوروش با حضور عوامل فیلم، اهالی رسانه و مخاطبان برگزار شد.

بعد از پذیرایی، حاضران همه به سالن سینما رفتند و پژمان بازغی به همه خوشامد گفت. در این میان هومن اطیابی مجری طرح فیلم، از شلوغی مراسم ابراز رضایت و بیان کرد: «خنده‌های آتوسا» فیلمی بود که فیلمبرداری آن چهار روز طول کشید و برای ثبت اولیه آن در کتاب گینس اقدام شد.

در ادامه امیر پورکیان عنوان کرد: بعد از صدور پروانه ساخت، اگر کمک‌ها و دلگرمی‌های هومن اطیابی نبود، این اثر ساخته نمی‌شد. همچنین از مستانه مهاجر، عوامل خانه فیلم پروان، پژمان بازغی و دیگر عوامل که من را در ساخت این فیلم حمایت کردند، قدردانی می‌کنم.

پس از سخنان پور کیان اسامی عوامل فیلم یکی پس از دیگری خوانده شد و مورد تشویق قرار گرفتند.

علیرضا فرید اظهار داشت: از تک تک عزیزانی که وقت گذاشتند و به دیدن فیلم آمدند، تشکر می‌کنم. امیدوارم «خنده‌های آتوسا» در جامعه تاثیرگذاری خود را داشته‌ باشد؛ چون حرفش حرف مردم است.

گفتنی است؛ در این مراسم سیروس الوند، مستانه مهاجر، شهرام شاه‌حسینی، آیدا پناهنده، رضا یزدانی، آنا نعمتی، امیر جدیدی، هومن بهمنش، آزاده نامداری، محمدحسین فرحبخش، علی انصاریان، امیر احمد انصاری، علی ضیاء، سام نوری، سام درخشانی، هادی ساعی و ... حضور داشتند. 



انتهای پیام/


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.