سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

«آن بیست و سه نفر» سه‌گانه می‌شود/ نگارش «اردوگاه اطفال» به پایان رسید

احمد یوسف‌زاده گفت: این روزها تمام انرژی ام را بر روی نگارش ادامه كتاب «آن بیست و سه نفر» گذاشته ام.

به گزارش حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری؛ احمد یوسف زاده نویسنده كتاب خاطراتش از دوران اسارت در اردوگاه های عراقی با بیان این كه قصد دارد نگارش خاطرات دوران اسارت خود را تكمیل كند، اظهار كرد: این روزها تمام انرژی ام را بر روی نگارش ادامه كتاب آن بیست و سه نفر گذاشته ام.

وی گفت: كتاب اولم و نگارش و روایت اتفاقاتی كه برای بیست و سه نفر اسیر نوجوان در زندان های عراق رخ داد، به اینجا رسید كه عراقی ها، پس از اعتصاب غذای اسرا، پذیرفتند آن ها را به اردوگاه برگردانند و در همین جا كتاب تمام می شود.

یوسف زاده با بیان اینكه اتفاقات و خاطرات من از دوران اسارت ادامه داشته است، عنوان كرد: عراقی ها دست از تبلیغ و فشار بر روی نوجوانان اسیر برنداشتند و بین اردیبهشت سال ۶۱ تا اردیبهشت سال ۶۲ ، هر چه اسیر نوجوان گرفته بودند، یک جا و در اردوگاهی به نام اردوگاه اطفال جمع آوری كردند كه در آن اتفاقات مختلفی رخ داد و این بار به جای بیست و سه نفر، ۴۰۰ نفر اسیر بودند.

این نویسنده و روزنامه نگار گفت: در مدت یك سالی كه در اردوگاه اطفال بودم اتفاقات جالبی رخ داد و البته پس از این مدت مرا مجددا به زندان موصل فرستادند. به همین جهت تصور می كنم خاطرات اسارتم را باید در سه كتاب بنویسم. یكی از این كتاب ها نوشته شده و توسط سوره مهر به چاپ رسیده، دومی اردوگاه اطفال است كه نگارش آن در مراحل پایانی است و سومین كتاب هم به زودی شروع به نوشتن می كنم كه درباره دوره ۵ ساله اسارت من است. این ۵ سال هم در فضای جدیدی شكل می گیرد و بهترین اتفاقش هم آزادی من از بند اسارت رژیم بعث عراق است.


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.