سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دو واحد آلاینده زیست محیطی در کهگیلویه و بویراحمد پلمپ شد

مدیرکل محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد گفت: دو واحد تولیدی شن و ماسه و بلوک‌زنی به علت آلودگی‌های زیست محیطی و بی‌توجهی به اخطاریه‌ها محیط زیست استان پلمب شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ به نقل از روابط عمومی محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد سید اسدالله هاشمی اظهار کرد: در هجدهمین روز از اسفند ماه 95 و در پی بی‌توجهی کارخانه تولید شن و ماسه روستای دارشاهی شهرستان دنا و واحد تولیدی بلوک‌زنی شهرک بلکو بویراحمد به اخطاریه‌های زیست محیطی این دو واحد تا اطلاع ثانوی و رفع آلودگی تعطیل شدند.
 
مدیرکل محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای این دو واحد تولیدی طی سال‌های 94 و 95، پنج بار اخطاریه‌های زیست محیطی رفع آلودگی صادر شده بود.
 
هاشمی افزود: اداره نظارت و پایش این اداره‌کل هفتگی و در بیشتر مواقع روزانه و به صورت سر زده واحدهای صنعتی استان را که ممکن است آلودگی‌های زیست محیطی داشته باشند را پایش می‌کند و در صورت مشاهده آلودگی اخطاریه‌های کتبی و تذکرات  شفاهی داده می‌شود.
 
مدیرکل محیط زیست استان ضمن اشاره به اینکه سلامتی مردم در اولویت کاری این اداره است، افزود: این اداره‌کل وظایف ذاتی خود را در چهارچوب قانون اعمال کرده و پس از انقضای فرصت و بی‌توجهی مسؤولان کارخانه شن و ماسه و بلوک‌زنی این دو واحد را پلمب کردند.
 
هاشمی گفت: کارخانه شن و ماسه تا رفع آلودگی‌های زیست محیطی و کارگاه بلوک‌زنی مشروط به جابجایی همچنان پلمب خواهند ماند.
 
انتهای پیام/ف
برچسب ها: پلمپ ، کارگاه ، صنعتی ، آلاینده
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.