سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان؛

بازدیداعضای مرکز تألیف کتب درسی از مجتمع بندری خرمشهر

اعضای مرکز تألیف کتب درسی از بندرخرمشهر بازدیدکردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛مدیر‌کل مرکز بررسی‌ها و مطالعات راهبردی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: هدف از این بازدید، آشنایی اعضای مرکز تألیف کتب درسی آموزش و پرورش با مجموعه صنعت دریایی و مباحث مرتبط با اشاعه فرهنگ دریایی کشور است.

محمد علی حسن‌زاده افزود: طبق توافق‌نامه‌ای که میان سازمان بنادر و دریانوردی و مرکز تألیف کتب درسی آموزش و پروش منعقد شده است، سال گذشته از بندر امیرآباد و امسال از بنادر استان خوزستان بازدید انجام شد.

وی گفت: اعضای این هیأت، مسئول بازنگری و ارتقای محتوای کتاب‌های درسی هستند، به‌همین منظور با بازدید از بخش‌های مختلف بنادر خوزستان با موضوعات مختلف دریایی آشنا می‌شوند.

مدیرکل مرکز بررسی‌ها و مطالعات راهبردی سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه سال گذشته مباحث دریایی به محتوای چند کتاب درسی اضافه شده افزود: پیش‌بینی می‌کنیم با توجه به اینکه حجم مطالب در حوزه دریا بسیار زیاد است، طیف بازنگری کتاب‌های درسی بیشتر شود.

حسن‌زاده گفت: یکی از اهدافی که کشور مد نظر دارد، ایجاد یک مرکز تحقیقات دریایی منطقه‌ای میان ایران، بخش‌ها و مؤسسه‌های تحقیقاتی کشورهای همجوار است که امید داریم این موضوع تحقق یابد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.