سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

باید تحصیلات تکمیلی را توسعه دهیم

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه بر ضرورت توجه به طرح‌های فرهنگی ماندگار، اقتصاد دانش بنیان، توسعه تحصیلات تکمیلی و حضور خیرین در دانشگاه تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ نوذر قنبری گفت: محورهای مهم مدنظر شورای استان طرح های فرهنگی ماندگار، اقتصاد دانش بنیان، توسعه تحصیلات تکمیلی، نقش و حضور خیرین در دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: انتظار این است که در آینده نزدیک شاهد موفقیت هایی در زمینه اقدام در این محورها باشیم که هر کدام از این محورها جای مطالعه، تحقیق، کار و اقدام عملیاتی فراوان دارد.

قنبری تعامل با مسئولان استان، نهادها، ارگان‌ها، صنایع و نمایندگان مجلس شورای اسلامی را در راستای پیشبرد اهداف کشور و دانشگاه مورد اهمیت دانست و در خصوص اقدام برای ایجاد این تعامل تاکید کرد.

دکتر سیروس محبی رییس دبیرخانه هیات امنا دانشگاه های آزاد اسلامی استان کرمانشاه نیز گفت: باید مصرف بهینه و صرفه جویی در واحدها و مراکز استان مدنظر تمامی مجموعه قرار گیرد و نسبت به اشاعه فرهنگ آسان گیری و مصرف صحیح با تشخیص و شناسایی نیازها در راستای ساماندهی هزینه‌ها اقدام شود.


انتهای پیام/پ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.