سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حریفان تیم ملی پاراوالیبال ایران در ریو مشخص شدند

گروه بندی تیم های والیبال نشسته در پارالمپیک ریو انجام شد و تیم ملی کشورمان حریفان خود را شناخت.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، گروه بندی تیم های حاضر در ریو بر اساس رنکینگ جهانی تیم ها انجام شد و والیبال نشسته مردان در گروه B با توجه به اینکه صدر نشین جدول رنکینگ جهانی است به عنوان سر گروه انتخاب شد و پس از آن تیم های بوسنی ، روسیه و چین به ترتیب با رنکینگ 2 ، 6 و 7 جهان در این گروه قرار گرفتند.در گروه A مردان نیز تیم برزیل به علت میزبانی سرگروه شد و تیم های مصر ، آلمان و آمریکا با رنکینگ ها 4 ، 5 و 8 دنیا در این گروه قرار گرفتند.

در بخش بانوان نیز تیم ملی والیبال نشسته ایران در گروه B با تیم های چین ، آمریکا و رواندا هم گروه شده است و در گروه A تیم های برزیل ، اوکراین ، روسیه و کانادا با یکدیگر رقابت می کنند.

هادی رضایی سرمربی تیم ملی والیبال نشسته مردان در این خصوص به خبرنگار ما گفت: گروه بندی تاثیری بر تیم ملی والیبال نشسته مردان ایران ندارد چرا که برای قهرمانی باید با تمام 7 تیم دیگر رو به رو شویم و با پیروزی به سکوی قهرمانی پارالمپیک برسیم اما فقط از این گروه بندی برای برنامه ریزی در اردو ها استفاده می کنیم.

وی درباره گروه بندی تیم ملی بانوان اظهار داشت: در مورد تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران دو نکته را باید در نظر گرفت اول اینکه برای اولین بار است که این تیم به پارالمپیک راه یافته و دوم اینکه جدا از هر نتیجه ای که کسب شود مهم این است که تیم ملی والیبال نشسته بانوان توانست جزو هشت تیم برتر جهان باشد.

گفتنی است تیم های ملی والیبال نشسته مردان و زنان جمهوری اسلامی ایران در حال حاضر به ترتیب صاحب رنکینگ اول و پنجم جهانی هستند و برای حضور در رقابت های پارالمپیک ریو 2016، آماده می شوند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.