سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده سپاه امام رضا(ع)

برخی درپی ترویج نگاه غیرانقلابی با گفتمان لوکس هستند

فرمانده سپاه امام رضا(ع)گفت: نگرانی ما این است که کسانی می‌خواهند نگاه غیرانقلابی را با گفتمان لوکس در جامعه گسترش و مردم ما را تحت تأثیر قرار دهند، باید در برابر این گروه ایستاد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی ، سردار یعقوبعلی نظری در اجتماع بزرگ بسیجیان در رزمایش الی بیت المقدس نیشابور افزود: هشت سال به این کشور با تمام قوا حمله کردند و جواب دندان‌شکنی دریافت کردند و این آمادگی شما که تا این لحظه حفظ‌ شده است باعث می‌شود که دشمن جرأت فکر کردن برای حمله به این آب‌وخاک را نداشته باشد

وی گفت: تمام عملکرد ما بر اساس آموزه‌های انقلاب اسلامی است و دشمن‌شناسی یکی از اصول و آموزه‌های اصلی است

فرمانده سپاه امام رضا(ع)با تأکید بر وظیفه‌شناس بودن در فعالیت‌ها، تصریح کرد: شهید قاجاریان بعد از عمری تلاش و مجاهدت از پای ننشست و در نقطه‌ای که احساس کرد وظیفه‌ای بر گردن دارد حاضر شد و نقش اساسی خود را نشان داد.

سردارنظری با اشاره به شرایط کشور افزود: در شرایط کنونی و با قدرت پشتیبانی و حمایت‌های بی‌نظیر مردم و قوای مسلح، از دشمن هیچ نگرانی نداریم.

وی با اشاره به فرمایشات مقام عظمای ولایت گفت: مبادا همان‌طور که رهبر معظم انقلاب بارها تأکید کرده‌اند تفکر انقلابی ما دستخوش بازی برخی بازیگران داخلی قرار بگیرد.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) تأکید کرد: درعین‌حالی که مسئولین باید به مسائل زندگی مردم رسیدگی کنند باید به زندگی عزتمندانه، مستقل و حفظ شأن مردم در مقابل دشمنان نیز بی اندیشند و نگذارند مردم ذلیل شوند

سردارنظری خاطرنشان کرد: مردم اگر رفاه بدون عزت را می‌خواستند که دیگر انقلاب نمی‌کردند و مسئولین باید تلاش‌های دنیای خود را با نگاه آخرت محوری و کسب عزت برای کشور داشته باشند

فرمانده سپاه امام رضا (ع) با اشاره به مردم مظلوم جهان، اظهار کرد: ما نسبت به مسلمانان دنیا نمی‌توانیم بی‌تفاوت باشیم و همه بدانند که مرزهای اعتقادی ما درون کشور خودمان خلاصه نمی‌شود.

سردار یعقوب علی نظری گفت: اگر در برابر ظلم نایستیم این ظلم دامان خودمان را خواهد گرفت.

وی افزود: حضور نیروهای مدافع حرم در سوریه به خاطر ایستادگی در برابر آمریکا و دست‌نشانده‌های آنها در منطقه است.

این فرمانده هشت سال دفاع مقدس خاطرنشان کرد: در کشور ما نگاه‌های غیرانقلابی وجود دارد که در سال 88 و در آن فتنه عظیم خود را با شعارهایی نشان دادند ولی مردم ما شعارها و عملکردهای غیرانقلابی را به‌خوبی متوجه می‌شوند.

نظری تصریح کرد: ملت با نگاه انقلابی جلو دشمن، باصلابت، استوار و عزتمندانه می‌ایستند و توانمندی و قدرت خود را به نمایش می‌گذارد.

فرمانده سپاه اما رضا (ع) خراسان رضوی بابیان این مطلب که نباید دنبال این باشیم که دشمن از ما ناراحت نشود تأکید کرد: ما باید تجمعات و رزمایش‌های دفاعی و موشکی داشته باشیم و اجازه نخواهیم داد دشمن برای ما کسب تکلیف کند.

وی خاطرنشان کرد: هر جا استکبار و آمریکا در جهان با انقلاب ما درگیر شد، پیروزی با انقلاب و تفکر بر خواسته از آن بود.

در ابتدای این مراسم فرمانده مقاومت بسیج سپاه نیشابور اظهار کرد: دو هزار و 500 ‌بسیجی در قالب 9 گردان بیت‌المقدس، یک گردان کوثر و چهار گردان امنیتی در این رزمایش دو روزه شرکت کرده‌اند.

سید علی‌اکبر حسینی با اشاره به این مطلب که فقط دو درصد از بسیجیان نیشابوری برای حضور در این رزمایش دعوت‌شده‌اند، بیان کرد: در هشت سال دفاع مقدس و در فتنه‌های سال‌های 78 و 88 نشان دادیم که هرکجا نیاز باشد در صف اول مبارزه با استکبار هستیم.

وی تصریح کرد: هر لحظه به دنبال شناسایی توطئه‌های دشمن چه در میدان جنگ سخت و چه در میدان‌های جنگ نرم هستیم، از هیچ دشمنی ترس نداریم و آماده جان‌فشانی در راه ارزش‌های انقلاب اسلامی هستیم.

انتهای پیام//

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.