رئیس شورای قضایی خراسان رضوی همزمان با روز ارتش پیامی صادر و با اشاره به سوابق درخشان ارتش مکتبی جمهوری اسلامی ایران، این دلاور مردان را حافظ امنیت و پاسدار ارزشهای انقلاب دانست.

ارتش حافظ امنیت و پاسدار ارزشهای انقلاب اسلامی استبه گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از خراسان رضوی؛ حجت الاسلام والمسلمین علی مظفری گفت: بیست و نهم فروردین یاد آور رشادتها و از خودگذشتگیهای دلاور مردان ارتش سرافراز و مکتبی جمهوری اسلامی ایران است. مردانی که با ایثار جان خویش پایه های عزت و اقتدار این مرز و بوم را محکم و استوار کردند.

وی افزود: سابقه نیک بزرگ مردان ارتش، به روزهای واپسین عمر رژیم منحوس پهلوی و آنگاه که در 19 بهمن 1357 همافران سربلند با حضور در محضر امام راحل (ره)، با انقلاب، مردم و امام امت بیعت و تجدید پیمان کردند؛ باز می گردد.

رئیس شورای قضایی خراسان رضوی گفت: آغاز جنگ تحمیلی و دفاع جانانه فرزندان ارتش مردم در کنار سپاهیان سرافراز و بسیجیان مخلص و بی ادعا صفحه زرینی بر کتاب تاریخ این کشور بود که تا همیشه به یادگار خواهد ماند.

حجت الاسلام مظفری با اشاره به اینکه حضور بزرگ مردانی همچون شهید سپهبد صیاد شیرازی بر افتخارات این ارتش مکتبی و انقلابی می افزاید، افزود: فرمایشات مقام معظم رهبری  و فرماندهی کل قوا در دیدار با جمعی از فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی، جایگاه رفیع و اهمیت روز افزون و نقش بی بدیل ارتش را در پیشبرد اهداف عالیه نظام و حراست و حفاظت از امنیت و منافع ملی جمهوری اسلامی ایران به خوبی روشن می کند.

انتهای پیام//

مهاجرزاده

 

برچسب ها: ارتش ، امنیت ، انقلاب ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.