سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد؛

ارسال ٧٨ اثر به دبیرخانه جشنواره ملی تولید کتاب رضوی

٧٨ اثر به دبیرخانه جشنواره ملی تولید کتاب رضوی ارسال شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: تا کنون ٧٨ اثر به دبیرخانه نخستین جشنواره ملی تولید کتاب رضوی برای کودک و نوجوان، از مجموعه برنامه های چهاردهمین دوره جشنواره بین المللی امام رضا (ع) ارسال شده است.

جواد کارگران افزود: از این تعداد ٣٠ کتاب چاپ شده و ٤٨ کتاب آماده چاپ است.

وی، با بیان برگزاری این جشنواره در دو قالب کتاب های چاپ شده و در حال چاپ، اضافه کرد: تنها کتابهایی در این جشنواره پذیرش و داوری می شود که به طور مستقیم مربوط به امام رضا (ع)، سیره رضوی و مسائل مرتبط با فرهنگ رضوی بوده و مخاطب آن کودک و نوجوان باشد.

کارگران گفت: جشنواره ملی تولید کتاب رضوی در بخش های داستان، شعر و بخش ویژه برگزار می شود که بخش ویژه آن شامل انتخاب یک حدیث از امام رضا (ع) با موضوعات مورد نیاز روز جامعه مبتنی بر سیره رضوی، به عنوان محتوای معرفتی در راستای سبک زندگی اسلامی با رویکرد اقتصاد مقاومتی است.

وی افزود: این جشنواره در ١٠ دوره گذشته با عنوان ادبیات کودک و نوجوان رضوی برگزار شد که امسال به جشنواره تولید کتاب رضوی برای کودک و نوجوان تغییر یافت.

کارگران، آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره (به نشانی شهرکرد، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان) را اول تیرماه امسال اعلام کرد و گفت: آیین اختتامیه جشنواره با حضور نماینده بنیاد بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا (ع) و صاحبان آثار برگزیده، ٢٠ مرداد همزمان با ایام دهه کرامت برگزار می شود.

علاقمندان جهت کسب اطلاع بیشتر و ثبت نام، به تارنمای شمس توس به نشانی اینترنتی chb.shamstoos.ir یا chb.farhang.gov.ir مراجعه و یا با شماره تلفن 1-03833334890 تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/ش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.