اجلاس ثبت جهانی و اهدای لوح ذخیره گاه زیست كره تنگ صیاد سبزكوه استان چهارمحال و بختیاری، امروز 18 اردیبهشت در تالاب بین المللی گندمان برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ اجلاس ثبت جهانی ذخیره گاه زیست كره تنگ صیاد سبزكوه استان چهارمحال و بختیاری، امروز 18 اردیبهشت در تالاب بین المللی گندمان برگزار می شود.

رئیس و مدیران سازمان حفاظت محیط زیست کشور، سفیر دائم ایران در یونسکو، دبیرکل یونسکو در ایران، سفرای کشورهای خارجی، نماینده مقیم سازمان ملل در ایران، و جمعی از مسئولان و کارشناسان کشوری و استانی در این اجلاس یک روزه حضور دارند.

اهدای لوح و ديپلم ذخيره گاه زيست كره تنگ صياد ـ سبزكوه به استان و بازدید از اين ذخيره گاه، نشست مشورتی، و رونمایی از طرح جامع مدیریت ذخیره گاه تنگ صیاد، از برنامه های این اجلاس است.

در بیست و هفتمین اجلاس شورای هماهنگی بین‌المللی برنامه انسان و کره مسکون یونسکو (MAB –ICC) از 18 تا 22 خردادماه سال گذشته (94) در کشور فرانسه (پاریس)، ذخیره گاه زیست كره تنگ صیاد و سبزكوه استان چهارمحال و بختیاری با بیش از ۵۳۲ هزار هكتار مساحت، در شبكه جهانی ذخایر زیست كره یونسكو ثبت شد.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار