سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چینی: آروزی رفتن نفت به آسیا و قهرمانی استقلال را دارم

مربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: به عنوان یک استقلالی که در نفت فعالیت می کنم، آرزوی قهرمانی آبی پوشان و رسیدن نفت به سهمیه آسیا در پایان لیگ را دارم.

 علی چینی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  درباره دیدار نفت تهران و فولاد خوزستان، اظهار کرد: فولاد جزو تبم های خوب لیگ است که متاسفانه در نیم فصل اول بدشانسی آورد و نتوانست نتایج خوبی بگیرد اما در دور برگشت با انجام بازی های تماشایی خود را از قعر نشینی به میانه های جدول رساند.  
 
وی ادامه داد: نفت برای کسب سهمیه آسیا تلاش می کند و تفاوتی نمی کند با چه تیم هایی در این نسیر بازی خواهیم کرد.
 
 وی افزود: به هیچ عنوان 2 حریف آتی خود را دست کم نمی گیریم و به تمام حریفانمان احترام می گذاریم. هر چند سایپا در هفته های اخیر نتایج خوبی نگرفته و این امر منجر به کنار رفتن مجید جلالی از سرمربی گری این تیم شده است اما آن ها در ترکیب خود از بازیکنان بزرگی استفاده می کنند. از طرفی کادرفنی جدید سایپا هم انگیزه بالایی برای اثبات قابلیت های خود دارد و این مسائل نشان می دهد نفت برای پیروزی در 2 بازی پایانی خود مقابل فولاد و سایپا کار سختی دارد.
 
مربی تیم فوتبال نفت تهران با اشاره به مشکلات مالی این تیم، گفت: نفت اگر دچار بدشانسی نمی شد، در حال حاضر صدرنشین لیگ برتر بود. آسیب دیدگی چند بازیکن تاثیرگذار در طول فصل و مشکلات مالی باشگاه که تاکنون هم حل نشده است، بزرگ ترین ضرر را به تیم ما زد. با این وجود بازیکنان، کادرفنی و کادر پزشکی برای حفظ اعتبار و آبروی خود تمام تلاششان را به کار گرفته اند. باور کنید مشکلات مالی باشگاه سبب شده تا جلوی خانواده هایمان سرافکنده باشیم اما دست کم باید در عرصه فوتبال کشور سربلند شویم.
 
چینی درباره تاثیر دیدار استقلال و  تراکتورسازی برای تیم نفت، بیان کرد: یقین دارم در صورت پیروزی در 2 بازی پایانی خود، سهمیه آسیا را به دست می آوریم چرا که تیم های بالاتر از ما در جدول با هم بازی دارند. نفت  در نیم فصل دوم استقلال و پرسپولیس را شکست داده و در تمام بازی های خود برای برد به زمین می رود. درست است که چند عضو کادرفنی نفت استقلالی هستند اما تساوی این تیم مقابل تراکتورسازی به سود تیم ما است. به شخصه دوست دارم نفت با این وضعیت نابه سامان سهمیه آسیا را کسب کند و از طرفی با توجه به دیدارهای دشوار مثلث قهرمانی، استقلال تهران سربلند باشد قهرمانی لیگ پانزدهم را به دست آورد.
 
مربی تیم فوتبال نفت تهران درباره حرکت جنجالی خود پس از گل دوم این تیم در بازی با پرسپولیس، اظهار کرد: من پس از گل مجتبی حقدوست به سمت معدود هواداران استقلالی حاضر در ورزشگاه دویدم که برخی هواداران پرسپولیس به این حرکت من واکنش نشان دادند.  فکر می کنم به دلیل حواشی ایجاد شده قبل از بازی پرسپولیسی ها چنین واکنشی نشان دادند اما باور کنید من از برد نفت و شکستن رکوردشکست ناپذیری سرخ پوشان، بیشتر از برد نفت خوشحال بودم. به نظر من هواداران پرسپولیس نباید از حرکت من ناراحت می شدند چرا که یحیی گل محمدی و علی دایی هم به عنوان 2 پیشکسوت پرسپولیس وقتی مقابل این تیم قرار می گیرند، برای برتری تیم خودشان تلاش می کنند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.