سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان؛

جام حذفی فوتبال فرصتی مناسب برای معرفی استعدادهای خرمشهر

خوزستان قطب فوتبال‌شناسی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛مشاور عالی سازمان لیگ بر‌تر فوتبال درخرمشهرگفت: فینال جام حذفی کشور، فرصتی مناسب و ویژه برای خرمشهر است تا استعدادهای بزرگ این شهر شکوفا و به فوتبال کشور معرفی شود.

محمدرضا ساکت افزود: ورزشگاه ساخته شده نفت و گاز اروندان طبق اصول استاندارد ساخته شده است و تنها نواقص جزئی داشت که با همت استانداری خوزستان، فرمانداری خرمشهر، منطقه آزاد اروند و به‌ویژه شرکت نفت و گاز اروندان در حال تکمیل است.

وی با اشاره به برپایی فینال جام حذفی کشور گفت: هدف از این مسابقه و اجرای این برنامه، تکریم شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، ارج نهادن به ایثارگری‌های مردم خرمشهر و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل‌های کنونی است.

مشاور عالی سازمان لیگ بر‌تر فوتبال کشور افزود: ورزشگاه نفت و گاز اروندان از کیفیت بالا و مناسبی برخوردار است، بالغ بر 15 هزار نفر ظرفیت دارد که خوشبختانه همه نهادهای استانی و شهری در حال تلاش هستند.

ساکت گفت: حضور خیل خبرنگاران و شبکه‌های تلوزیونی را در فینال جام حذفی کشور داریم که امیدواریم با پوشش مناسب و ویژه به بهتر برگزار شدن این فینال کمک کند.

وی  با بیان اینکه درباره برگزاری این مسابقه هیچ دغدغه‌ای نداریم، افزود: سازمان لیگ بر‌تر ایران برای جام حذفی سال آینده یک سهمیه اختصاصی و مستقل به شهرستان خرمشهر داده است تا این شهر هم در رویدادهای حذفی کشور نماینده داشته باشد.

انتهای پیام/
برچسب ها: آبادان ، فوتبال ، تیم ، جام
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.