سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ولایتی: ایران و لبنان ظرفیت های ارزشمندی برای توسعه همکاری دارند

دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی گفت: دو کشور دوست و برادر ایران و لبنان ظرفیت های ارزشمندی برای توسعه همکاری دارند.

به گزارش حوزه احزاب و تشکل های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، علی اکبر ولایتی در صفحه شخصی منسوب به خود از ورود خود به لبنان خبر داد و هدف از این سفر را شرکت در چند نشست بین المللی از جمله اتحادیه جهانی علمای مقاومت، کمیته مساعی حمیده و ملاقات با برخی از مقامات برای بررسی آخرين وضعیت و تحولات منطقه ای اعلام کرد.

ولایتی در بخشی از این مطلب به روابط دو کشور اشاره و تاکید کرد :دو کشور دوست و برادر سابقه تاریخی و ارزشمند روابط را تجربه نموده اند و با توجه به اشتراکات فراوان فرهنگی و تاریخی بسترهای مناسبی برای توسعه این همکاری ها وجود دارد که باید از تمامی ظرفیت ها به خصوص در شرایط کنونی منطقه و بین الملل بهره برداری نمود.

دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی افزود : یقینا توسعه روابط دو کشور تاثیر گذار می تواند تاثیرات ارزشمندی را در سطح بین المللی و منطقه ای به دنبال داشته باشد و بروز برخی مشکلات را نیز با تلاش و عزم جدی برای این رویکرد توسعه ای می بایست حل وفصل نمود.

ولایتی به وضعیت منطقه هم اشاره و افزود: همکاری در مبارزه با تروریسم و جریانات افراطی و تکفیری که آتش فتنه را در منطقه روشن کرده اند نیز در این زمینه از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است.

انتهای پیام/
برچسب ها: ولایتی ، لبنان ، همکاری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.