سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه ؛

آموزش در نیروی انتظامی موجب موفقیت در مأموریت‌هاست

به گفته فرمانده انتظامی استان کرمانشاه همه به آموزش نیاز دارند و آموزش در نیروی انتظامی ظرفیتی برای توانمند ساختن کارکنان است که موفقیت در مأموریت‌ها و به دنبال آن رضایتمندی مردم را در پی دارد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه به گفته فرمانده انتظامی استان کرمانشاه همه به آموزش نیاز دارند و آموزش در نیروی انتظامی ظرفیتی برای توانمند ساختن کارکنان است که موفقیت در مأموریت‌ها و به دنبال آن رضایتمندی مردم را در پی دارد.

 منوچهر امان اللهی گفت: رسیدن به اهداف سازمانی وابسته به توانایی کارکنان در انجام وظایف محوله است و آموزش و بهسازی نیروی انسانی رسیدن به اهداف را تسهیل می‌‍کند.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی طی سالهای اخیر تلاش کرده با استانداردسازی و تعالی رفتار کارکنان، ارائه خدمات به مردم را بهبود ببخشد.

امان اللهی افزود: تقویت روحیه کارکنان، افزایش نشاط و شادابی، برخورد با افراد جامعه بر اساس آموزه‌های دینی و اخلاقی، سلامت روانی و منزلت اجتماعی کارکنان در چارچوب تعالی رفتار فردی و سازمانی محقق خواهد شد.

 وی گفت: خدمت به مردم و رسیدگی سریع به پرونده‌ها از اولویت های بسیار مهم پلیس بوده و مسئله مهم تکریم ارباب رجوع است و از آنجا که بخشی از شکایت‌های مردمی به این حوزه مربوط می شود، باید بیش از پیش مورد توجه و ارزیابی قرار گیرد.


انتهای پیام/

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.