سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری،

ایستادن شرکت های کوچک و نوپا با پرداخت تسهیلات قرض الحسنه + تصویر

پنج میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه پارسال به شركت های كوچك و نوپا در مازندران پرداخت شد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، رئیس پارك علم و فناوری مازندران در همایش پارك علم و فناوری اقتصاد دانش بنیان به معافیت های ویژه برای صنایع مازندران در بكارگیری تولیدات دانش محوراشاره کرد و گفت: واحدهای تولیدی و صنعتی در صورت بهره گیری از تولیدات دانش محور در محصولات خود از معافیت در پرداخت مالیات، عوارض گمركی و تسهیلات كم بهره بانكی بهره مند می شوند.
 
 
علی معتمدزادگان افزود : تسهیلات پرداختی در این بخش در دو گروه شركت های كوچك و بزرگ پرداخت می شود.
 
 
وی گفت : حدود هفت هزار میلیارد ریال هم سال گذشته در قالب تسهیلات كم بهره دولتی از محل صندوق شكوفایی و منابع دیگر به شركت های بزرگ در این بخش پرداخت شد.
 
رئیس پارك علم و فناوری مازندران از صادرات بیش از پنج میلیون دلاری محصولات فناورانه شركت های دانش بنیان استان به كشورهای دیگر از زمان راه اندازی این پارك خبر داد و افزود : امارات متحده عربی ، افغانستان ، تركیه ، عراق ، تركمنستان ، فنلاند، ایتالیا و آلمان مقصد صادرات محصولات فناورانه شركت های دانش بنیان مازندران بود.
 
 
وی از دیگ های زغال سنگ سوز ، لیزرتك ، خشك كن ایستاده شالی و دستگاههای زیباسازی پوست به عنوان بخشی از محصولات صادراتی شركت های دانش بنیان مازندران نام برد.

انتهای پیام/

برچسب ها: ساری ، ایستادن ، شرکت ، کوچک ، نوپا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.