سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حرم مطهر رضوی مجموعه غنی و بی‌نظیر از هنر و معماری

مشاور عالی شورای جهانی صنایع دستی گفت : بازدید از این بنای مذهبی مقدس هر فردی را تحت تاثیر قرار می‌دهد. زیرا در این مکان مذهب، عرفان، هنر و علم معماری گرد هم آمده و صحنه‌های زیبا و بی‌بدیلی را پدید آورده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی، یوشا کریشنا، در حاشیه بازدید از حرم مطهر رضوی، افزود :این مکان مجموعه غنی و بی‌نظیر از هنر و معماری است.

وی با بیان اینکه بازدید از حرم مطهر رضوی احساس غیر قابل توصیفی را در من ایجاد کرده است، گفت: هنر همواره با صلح و دوستی عجین بوده و سرشار بودن این مکان مقدس از انواع مختلف هنرها، نشان از مهر و محبت ساکنان این دیار به این حرم مطهر و آرامشی که در طی قرنها در آن حکم فرما بوده، دارد.

رئیس سابق شورای جهانی صنایع دستی با اشاره به بازدید از موزه مرکزی آستان قدس رضوی این موزه را مظهر و نشانه علاقه مردم ایران به حضرت رضا(ع) دانست، زیرا هدایای نفیس فراوانی از سوی ایرانیان به این موزه اهدا شده است.

ارزیابان شورای جهانی صنایع دستی با استقبال و مشایعت کارشناسان معماری و کاشی‌کاری سازمان عمران و توسعه حریم حرم حضرت رضا(ع)، ضمن بازدید از صحن‌ و سرای حرم مطهر، از نزدیک با وسعت کاشی کاری و هنر معماری بی‌نظیر آرامگاه امام هشتم(ع) شیعیان آشنا شدند و در ادامه از موزه مرکزی آستان قدس رضوی نیز دیدن کردند.

انتهای پیام//

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.