سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شمسایی:

دود صبر و سکوت ناظم الشریعه به چشم خودش می رود/ شرایط همکاری با تاسیسات دریایی محیا نیست

مربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی گفت: سکوت ناظم الشریعه در آینده ایی نزدیک باعث دردسر می شود تا دود بی برنامگی مسئولان به چشم سرمربی تیم ملی برود.

امیر شمسایی مربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی در گفتگو با خبرنگارحوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: دوهفته پیش با مسئولان باشگاه تاسیسات دریایی جلسه ای داشتیم و تمام زمان آن به بحث مالی اختصاص پیدا کرد البته  فکر می کنم که درخواست منطقی برای رقم قرارداد مالی ام داشتم زیرا شرایط تاسیسات دریاییزامسال وی‍ژه و دشوار است و باید در در سه رقابت مهم باشگاههای جهان، باشگاههای آسیا و لیگ برتر جوابگوی حیثیت فوتسال ایران و انتظارات هوادارن باشد که در چنین شرایطی کار کادرفنی بسیار سخت خواهد بود اما عدم توافق در رقم قرارداد باعث شد بحث همکاری نیمه کاره و شرایط بریا پیوستن به تاسیسات دریایی سخت شود.

***هیچ پیشنهاد دیگری ندارم/ تعویق لیگ برای فوتسال سم است
وی افزود:وحید در حال حاضر پیگیر توافق با بازیکنان مورد نظرش است و به همین دلیل با هم بر سر توافق صحبتی نداشته ایم از سوی دیگر به دلیل تعویق هر روزه در تاریخ آغاز لیگ و نا معلوم بودن شروع رقابت ها هنوز از دیگر تیم ها پیشنهادی ندارم زیرا هیچ تیمی هنوز فعالیتی آغاز نکرده است. با معلوم نبودن شروع مسابقات تیم ها آغاز فعالیت ها را به وقت دیگری موکول می کنند که این موضوع برای فوتسال ما سم است.

سرمربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی تصریح کرد: فعالیت کمیته فوتسال، اعضای هیات رییسه و سرمربی تیم ملی تنها به این دلیل است که ما تیم ملی موفقی را راهی رقابت های جام جهانی کنیم اما متاسفانه هر اتفاقی که در حال وقوع است به ضرر باشگاهها، تیم ملی و فوتسال کشور است.

معتقدم که ناظم الشریعه به عنوان سرمربی تیم ملی فوتسال باید اقتدار بیشتری به خرج دهد و برای موفقیتمان در جام جهانی برای تحقق خواسته هایشان محکم باشند  زیرا به هر دلیلی که تیم ملی نتیجه مورد نظر مسئولان را نگیرد، دیوار صبر و سکوت ناظم الشریعه بر سر خودش آوار می شود.

وی همچنین ادامه داد: شاید بهتر باشد که سرمربی تیم ملی ملاحظه کاری و راضی نگه داشتن همه را کنار بگذارد و بجنگد برای بدست آوردن امکانات و برنامه هایی که وی را به هدف نزدیکی می کند. در غیر این صورت دود صبر و سکوت ناظم الشریعه فقط به چشم های خودش می رود.
 
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.