سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پایان مسابقات جام جهانی سنگنوردی چین

سنگنورد روس قهرمان شد

نخستین مرحله از این رقابتها با شناخت تیم های برتر روز گذشته در شرق آسیا به کا ر خود پایان دادوسنگنورد روسی در صدر جدول ایستاد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ،مرحله نخست مسابقات جام جهانی سنگنوردی (سرعت وبولدرینگ)طی روزهای 12-11 اردبیهشت سال جاری در شهر جیانگ چونگ چین برگزار شد که در پایان این رقابتها روسها در صدر جدول ایستادند.

نخستین مرحله این رقابت ها در ماده سرعت با قهرمانی سنگنوردی از روسیه پایان یافت و قهرمانان چک،اوکراین ولهستان رتبه های دوم تا چهارم را از آن خود کردندورضا علی پور سنگنورد شایسته کشورمان در مرحله یک چهارم حذف شد ودر جایگاه هفتم ایستادوحمید رضا توزند جانی عنوان 15 ،مرتضی محمدی 21والناز رکابی در بین 36 ورزشکار این رقابتها به مقام 26 رسید.

همچنین در مرحله دوم مسابقات جام جهانی سنگنوردی در19-18 اردیبهشت 95 در شهر آنجین چین انجام خواهد شد .

 
سطح کیفی مسابقات جام جهانی سنگنوردی خیلی بالاست

رضا زارعی رئیس فدراسیون کوهنوردی در خصوص عملکرد سنگنوردان کشورمان در این رقابتها به خبر نگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان گفت:در مسابقات جهانی بهترینها ی این ورزش به میدان می آیند ورقابت در میان قدرهای سنگنوردی صورت می گیرد وازحساسیت و اهمیت بالائی برخوردار است وورزشکاران ایرانی هم خودرا درچین محک زدند ونباید بیشتراز این از آنها توقع داشت .

وی تصریح کرد:در این رقابتها علی پور با بدشانسی روبرو شد ودستش هنگام صعود سر می خورد اگر این اتفاق نمی افتاد وی مقام بهتری کسب میکرد

زارعی در پایان خاطر نشان کرد:در مسابقات جهانی رنکینگ انفرادی محسوب می شود بهرحال این مسابقات در مرحله اول  به پایان رسید باید در فکردوره دوم بود.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.