سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بختیاری زاده:

دربی اهواز، نبرد دارا و ندار بود

سرمربی استقلال اهواز گفت: فولاد خوزستان و استقلال اهواز دو تیم همشهری هستند اما از لحاظ امکانات،زمین تا آسمان با هم فرق می کنند و اصلا این دو تیم با هم قابل قیاس نیستد.

سیاوش بختیاری زاده سرمربی باشگاه استقلال اهواز در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص بازی روز گذشته در مقابل فولاد خوزستان گفت: بازی دیروز نبرد دارا و ندار بود، فولاد خوزستان و استقلال اهواز دو تیم همشهری هستند اما از لحاظ امکانات، زمین تا آسمان با هم فرق میکنند و اصلا این دو تیم قابل قیاس نیستد. ما چند ساعت قبل از بازی در یکی رستوران های کوچک شهر اهواز دور هم جمع شدیم و بعد از صرف نهار به سمت محل بازی رفتیم و بنده هیچ اطلاعی در مورد اینکه شرایط شب گذشته شاگردانم چه بوده ندارم و ممکن است بازیکن امادگی حضور در زمین را نداشته باشد و شاید دلیل اینکه ما بازی برده را با باخت عوض کردیم همین باشد.

وی در ادامه در مورد تنبیه سه تن بازیکنان استقلال خوزستان که تنبیه شدند گفت: دلیل تنبیه این سه بازیکن خیلی ساده بازی کردن آنها در زمین بود ما در اینجا تیم استقلال اهواز را فدای این جوانان کرده ایم و انتظار داریم آنها نیز برای تیم  با دل و جان بازی کنند و چیزی کم نگذراند و بنده نیاز دیدم که به این بازیکنان شوک وارد کنم تا استعدادهای آنها نابود نشود و بتوانند احیا شوند البته اسکوچیچ در پایان بازی گفته بود که به هیچ عنوان متوجه تاکتیک تیم استقلال اهواز نشده که برای بنده بسیار جالب بود زیرا این از زرنگی من است که شما تاکتیک تیم استقلال اهواز را متوجه نشدید اما من در دقیقه سوم بازی تمام برنامه های فولاد خوزستان را متوجه شدم و اگر خوش شانس بودیم پیروز میدان استقلال اهواز بود.

بختیاری زاده در پایان در مورد وضعیت تیم استقلال اهواز در فصل آینده گفت: مدیریت باشگاه همیشه به بنده لطق داشته اند و از من خواسته اند برنامه هایم را برای فصل آینده اعلام کنم.

که این موضوع باعث افتخار بنده است و من عاشق استقلال اهواز هستم اما امیدوارم شرایط تغییر کند و مسئولان به داد محبوب ترین تیم جنوب غرب کشور برسند تا شرایط تغییر کند و به این شکل نباشد که بازکنان یک فصل را مجانی بازی کنند و مرتب تحت فشار باشند زیرا اینگونه هم بنده ضربه میخورم هم بازیکنان و هم باشگاه استقلال اهواز البته ما به اینده امیدوار هستیم.

انتهای پیام
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۵:۰۸ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵
چی بگم