منظورم از دوپینگ بازیکنان پرسپولیس استفاده از مواد نیروزا نبود

تهامی: استقلال اهواز بایدسقوط می کرد!/ به پرسپولیسی ها کاری ندارشتم

مربی تیم فوتبال استقلال اهواز گفت: از همان ابتدا نیز مطمن بودم استقلال اهواز به لیگ دسه یک سقوط می کند.

ابراهیم تهامی، مربی تیم فوتبال استقلال اهواز در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان درباره سقوط این تیم به لیگ دسته یک گفت: از همان ابتدا تمامی مسئولان استقلال اهواز می دانستند این تیم به لیگ دسته یک سقوط می کند و برای نجات این تیم هیچ تلاشی نکردند. استقلال اهواز تیم مظلومی بود و با کمترین امکانات برای بقا تا آخرین لحظه تلاش کرد ،تیم جوانی داشتیم اما خیلی از مشکلات همچون نداشتن پول ، نداشتن زمین برای تمرین و البسه برای بازی هایمان سبب شد تا به لیگ دسته یک سقوط کنیم.

وی درباره دیدار تیم شان مقابل پرسپولیس گفت: بازی سختی داشتیم و متاسفانه در پایان شکست خوردیم اما به بازیکنان تیمم افتخار می کنم زیرا تا آخرین لحظه برای جبران مقابل تیم قدرتمند پرسپولیس جنگیدند اما بی تجربگی بازیکنان جوانمان سبب شد تا شکست بخوریم و در نتیجه به لیگ دسته یک سقوط کنیم.

تهامی درباره حواشی این دیدار بیان کرد: ابتدا می بایست از برخی رسانه ها گله کنم زیرا اطلاع رسانی اشتباهی داشتند و موضوع را اشتباه به مردم انعکاس دادند. من با بازیکنان و مسئولان پرسپولیس هیچ درگیری نداشتم و در همه دقایق بازی از آن ها حمایت می کردم اما نمی دانم چرا تمامی این اتفاقات به پای من نوشته شده است و واقعا نیز از این موضوع ناراحت هستم.

مربی تیم فوتبال استقلال اهواز در پایان درباره دوپینگ بازیکنان پرسپولیس اظهار کرد: متاسفانه از این صحبت من نیز سو برداشت شده است ، منظور من از دوپینگ بازیکنان پرسپولیس این بود که واقعا تیم قدرتمند و خوبی را دارند که به اشتباه استفاده از مواد نیروزا برای برخی از مردم تلقی شد و از هواداران باشگاه پرسپولیس که از این صحبت من ناراحت شدند ، عذرخواهی می کنم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار