سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اکران فیلمهای منتخب جشنواره بین المللی "فیلم سبز" درمشهد

مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی از برگزاری پنجمین جشنواره بین المللی فیلم سبز در استان و اکران فیلمهای منتخب این جشنواره درمشهد مقدس خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خراسان رضوی،حمید صالحی افزود: به دنبال بررسی ها و هماهنگی های بین بخشی به عمل آمده توسط اعضای ستاد برگزاری این جشنواره درمشهد ، دوسالن مجهز و مطلوب جهت اکران فیلمهای منتخب جشنواره تعیین و به تصویب رسید.

وی ادامه داد:تالار همایش های اتاق بازرگانی خراسان رضوی که از بزرگترین و مجهزترین سالنهای همایش استان است با ظرفیت مطلوب برای برگزاری جشنواره آماده و در اختیار قرار گرفته است.

وی گفت: هماهنگی های لازم جهت اکران همزمان فیلم های منتخب جشنواره در مجتمع فرهنگی هنری امام رضا (ع) نیز در محل پارک ملت صورت گرفته و این مرکز نیز میزبان مخاطبان فیلمهای جشنواره با حضور تهیه کنندگان به نام مستندهای زیست محیطی استان خواهد بود و درپایان هر روز اکران ، نشست های نقد و بررسی نیز انجام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در مشهد مقدس، با درنظر گرفتن وسعت شهری و سهولت دسترسی به محل برگزاری جشنواره ، علاوه بر سالن اصلی اکران فیلمها که درهر استان تنها یک سالن را به خود مشغول خواهد ساخت، نقطه دیگری از شهر نیز ( مجتمع فرهنگی هنری امام رضا(ع))به این مهم اختصاص یافته است ؛گفت: به طور همزمان نمایشگاه هنر های تجسمی و نمایشگاه های زیست محیطی دانش آموزان نیز در این ایام درفرهنگ سراهای مشهد و شهرستانها برپا خواهد شد که طی فراخوانی ، دوستداران محیط زیست را به بازدید از آن دعوت خواهیم کرد.

انتهای پیام//


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.