سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اراک؛

اخراج پزشک خاطی از کادر درمانی بيمارستان

رئيس دانشگاه علوم پزشكی اراك از حذف پزشك خاطي به دليل قصور در مراحل درمان يك بيمار در بيمارستان آموزشی وليعصر (عج) اراك خبر داد .

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ، دكتر طاهر احمدی گفت: در پی مرگ یك بیمار 74 ساله در بیمارستان ولیعصر (عج) ، خطای پزشك معالج در مراحل درمان این بیمار محرز شد و با حذف این پزشك از كادر درمانی بیمارستان، پرونده این قصور برای پیگیری به مراجع ذیربط ارجاع شد.

وی از مردم و خانواده این بیمار برای قصور انجام شده پزشكی در بیمارستان ولیعصر (عج) اراك عذرخواهی كرد و گفت: رعایت حقوق بیماران و شهروندان در حوزه سلامت در صدر برنامه های دانشگاه علوم پزشكی اراك است و هیچ كوتاهی پزشكی در این مجموعه قابل اغماض نیست.

یا آور می شود اواخر فروردین ماه امسال بیمار 74 ساله ای به دلیل شكستگی پای چپ به بیمارستان ولیعصر (عج) اراك مراجعه می كند كه بدون حضور بالینی پزشك معالج در اتاق عمل و توسط رزیدنت ، به اشتباه پای راست این بیمار عمل می شود.

دانشگاه علوم پزشكی اراك در بیانیه ای نیز آورده است: این بیمار مبتلا به آلزایمر و بیماری قلبی بوده كه چند روز پس از عمل اشتباه جراحی فوت كرده است.

انتهای پیام / ف


برچسب ها: اراک ، مرگ ، بیمار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۵:۰۸ ۲۰ تير ۱۳۹۵
چون بیمار آلزایمر و مشکل قلبی داشته باید می مرد؟؟
پزشک خاطی الان کجاست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟