سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایجاد13هزارشغل با بهره برداری از۳۲۵ طرح صنعتی درخراسان‌رضوی

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خراسان رضوی گفت: درصورت بهره برداری از ۳۲۵ طرح صنعتی در استان، زمینه اشتغال برای بیش از 13 هزار نفر فراهم می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خراسان رضوی، راضیه علیرضایی افزود: 325 طرح صنعتی استان با پیشرفت 60 درصد متوقف مانده‌اند که نیازمند سرمایه‌گذاری هستند و در صورت بهره‌برداری از این طرحها برای بیش از 13 هزار نفر شغل ایجاد می‌شود.

وی اظهار داشت: پارسال خراسان‌رضوی در میان تمامی استان‌های کشور، رتبه چهارم صدور پروانه‌های بهره برداری صنعتی را به خود اختصاص داد و از نظر سرمایه‌گذاری صنعتی نیز در رتبه هشتم قرار گرفت.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خراسان رضوی افزود: در حال حاضر 664 طرح صنعتی در استان نیمه تمام هستند که در حدود 40 درصد پیشرفت اجرایی داشتهاند و یکی از اولویت‌های خود را برای سال جاری، تکمیل این پروژه‌ها تعریف کرده‌ایم.

علیرضایی گفت: در حوزه سرمایه‌گذاری خارجی در خراسان رضوی پارسال با اعطای مجوز به سرمایه گذارانی از کشورهای ایتالیا، چین و افغانستان موافقت شد که مقرر شده این سرمایه‌گذاران در بخش‌هایی مانند مواد غذایی، لوازم خانگی و مصنوعات استان حضور پیدا کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خراسان رضوی افزود: 4.3میلیون‌دلار سرمایه‌گذاری خارجی در بخش صنایع استان صورت گرفته است.

انتهای پیام//


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.