سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خلیفه امارات کجاست؟

فعالان رسانه‌ای در ابوظبی از کودتای پنهان "محمد بن زاید آل نهیان" علیه حاکم امارات متحده عربی خبر داده‌اند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پرس تی وی؛ فعالان رسانه‌ای در ابوظبی از کودتای پنهان "محمد بن زاید آل نهیان" ولیعهد علیه شیخ خلیفه بن زاید آل نهیان حاکم امارات متحده عربی خبر داده‌اند.

در همین حال مخالفان دولت و فعالان رسانه ای کمپینی در شبکه‌های اجتماعی با عنوان #خلیفه امارات کجاست (#أین خلیفه) به راه انداخته‌ و خواستار توضیحاتی درباره غیبت طولانی مدت وی شده‌اند.

شیخ خلیفه در دو سال اخیر در انظار عمومی ظاهر نشده و حتی در مناسبت‌های سیاسی و ملی این کشور عربی حضور پیدا نکرده است. در این مدت تنها چند بیانیه و اظهار نظر به نقل از وی اعلام شده است.

در همین حال برخی از فعالان رسانه‌ای امارات تهدید کرده‌اند عصر پنج شنبه اسناد موثقی را از روند غیبت شیخ خلیفه منتشر خواهند کرد.

همچنین برخی مخالفان و افراد آگاه معتقدند که محمد بن زاید که برادر حاکم ابوظبی است و طرفدارانش به بهانه بیماری شیخ خلیفه، وی را از صحنه سیاست کنار گذاشته و عملا خود سکان امور را به دست گرفته‌اند.

براساس این گزارش، محمد بن زاید و طرفدارانش در تلاش هستند تا پس از تسلط بر امور حکومتی، خبر مرگ شیخ خلیفه و یا کودتا علیه وی را اعلام کنند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.