مناظر رویایی نیوزلند، یکی از مهمترین دلایل انتخاب این کشور به عنوان بهترین مقصد گردشگری جهان در نظرسنجی روزنامه تلگراف است.

 به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وب‌سایت «استاف،» نیوزلند برای چهارمین سال متوالی عنوان بهترین مقصد گردشگری جهان را از آن خود کرد. بیش از 75 هزار خواننده در نظرسنجی امسال «تلگراف تراول اواردز» شرکت کردند. در این نظرسنجی‌ها بهترین مناطق گردشگری جهان، خطوط هوایی، تورهای مسافرتی و شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات مسافرتی با کشتی‌های کروز انتخاب می‌شوند.

استاف: نیوزلند، بهترین مقصد گردشگری جهان برای چهارمین سال متوالی+ تصاویر

نیوزلند، مالدیو و آفریقای جنوبی به ترتیب در لیست بهترین مقصدهای گردشگری جهان قرار گرفتند.  روزنامه تلگراف در مقاله‌ای که به همراه نتیجه این نظرسنجی به انتشار رساند، 26 دلیل برای نامیدن نیوزلند به عنوان بهترین کشور جهان ذکر کرد. نیوزلند از سال 2012 این عنوان را حفظ کرده است. تا پیش از این سال، آمریکا دارای چنین عنوانی بود.

استاف: نیوزلند، بهترین مقصد گردشگری جهان برای چهارمین سال متوالی+ تصاویر

مناظر بی‌نظیر، روابط نزدیک با انگلیس و فرهنگ مائوری از مهمترین دلایل این انتخاب هستند. برخورداری از یکی از بهترین مسیرهای پیاده‌روی جهان، کوه‌های آتش‌فشان و چشم‌انداز فوق‌العاده از فضا، از جمله دیگر دلایل این مسئله عنوان شده‌اند.

ایر نیوزلند، بزرگترین شرکت هواپیمایی این کشور، نیز توانست عنوان سومین خط هوایی موفق جهان را از آن خود کند و صاحب مدال برنز شود. خطوط هوایی امارات و سنگاپور به ترتیب عناوین اول و دوم را در این نظرسنجی کسب کردند.  

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار