سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه؛

شهرستان خوي ظرفيت تبديل شدن به پايانه صادارتي

شهرستان خوي ظرفيت تبديل شدن به پايانه صادارتي را دارد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ جلسه هم انديشي فعالين اقتصادي، توليدي و تجاري در زمينه تسهيل در امور صادرات، واردات و پرداخت تسهيلات بانكي با حضور فرماندارخوي و مديركل بانك توسعه صادرات استان درسالن شهيد کوچري فرمانداري خوي برگزار شد.

در اين جلسه فرماندارخوي با اشاره به نامگذاري سال 95 از طرف مقام معظم بعنوان "اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل" اظهار داشت: براي رشد و توسعه كشور و تقويت بنيان ملي و براي تضمين استقلال كشور بايد منابع داخلي شناسائي و بر ظرفيت هاي داخلي تكيه كرد.

فرماندار خوي راه هاي مواصلاتي، تجارت و گردشگري را از عوامل رشد و توسعه شهرستان خوي دانسته وافزود: وجود زير ساخت هاي لازم براي بهبود فضاي كسب و كار و جذب گردشگر لازم و ضروري است.

دكتر سيواني با اشاره به ظرفيت هاي موجود شهرستان خوي در زمينه تجارت اظهار داشت: شهرستان خوي ظرفيت تبديل شدن به پايانه صادارتي را دارد و براي بالفعل شدن اين ظرفيت نيازمند اتاق بازرگاني و دفاتر صادراتي مي باشيم.

فرماندار خوي با اشاره به موانع موجود در صادرات و واردات اظهار داشت: يكي از موانع موجود در صادرات و واردات فراهم نبودن زيرساخت هاي لازم مي باشد كه تلاش مي كنيم در اين زمينه اقدامات موثري در شهرستان خوي انجام شود.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.