سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس هیأت ورزش‌های همگانی کهگیلویه و بویراحمد :

ادارات کهگیلویه و بویراحمد از ورزش همگانی حمایت نمی کنند

رئیس هیأت ورزش‌های همگانی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ادارات حمایت چندانی از ورزش همگانی نمی‌کنند، گفت: برای نمونه شهرداری تاکنون حاضر نشده حتی یک جلسه با این هیأت برگزار کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ محمد‌علی رهامی اظهار کرد: ورزش همگانی زیربنا و اساس دیگر رشته‌های ورزشی بوده و در واقع می‌توان گفت مادر دیگر رشته‌های ورزشی است.
 
وی وجود اسپانسر را از جمله عوامل عمده و اساسی در جهت توسعه هر ورزش عنوان کرد و افزود: متاسفانه بسیاری از ادارات استان همکاری چندانی در این خصوص با ما ندارند ضمن اینکه نهادی مانند شهرداری حاضر نشد حتی یک جلسه با این هیأت برگزار کند.
 
این مسئول در ادامه برگزاری یکصد و 20 همایش پیاده‌روی، 110 مسابقه ورزشی، چهار کلاس مربیگری (سه کلاس آمادگی جسمانی و یک کلاس ایروبیک)، کسب نه مدال قهرمانی در مسابقات مختلف، اجرای بیش از 910 دقیقه برنامه رادیویی ورزشی و کسب مقام دوم تیم پرثوآ در استان قم را از جمله عملکردهای سال گذشته هیأت همگانی استان عنوان کرد.
 
وی تصریح کرد: برگزاری مسابقات انتخابی فوتسال با حضور 14 تیم از سراسر استان، افتتاح جاده سلامت گچساران با حضور نماینده این شهرستان، تجلیل از پیشکسوتان همگانی، تجلیل از هیأت‌های همگانی برتر استان و اجرای برنامه‌های متعدد فرهنگی ورزشی در مناسبت‌های مختلف از دیگر اقدامات انجام شده و شاخص این هیأت است.
 
رئیس هیئت همگانی کهگیلویه و بویر حمایت از هیأت و تأمین اسپانسر، تأمین اعتبار جهت برگزاری دو همایش بزرگ پیاده‌روی در استان، واگذاری مکان مناسب به شهرستان‌های بویراحمد، کهگیلویه و گچساران جهت برنامه‌ریزی برای هیأت و صدور مجوز جهت برگزاری کلاس‌های آموزشی را از جمله موارد مورد درخواست اعضاء و مسئولین هیأت‌ها عنوان کرد.
 
 رهامی گفت: هیأت‌های شهرستان بویراحمد، گچساران، کهگیلویه، چرام و بهمئی به عنوان هیأت‌های برتر استان شناخته شده و طی مراسمی از از آنها به جز شهرستان بهمئی تجلیل شد.
 
به گزارش فارس؛ در پایان این نشست جهانبخش ایزدپور، مدیر‌کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد طی حکمی از سوی رئیس فدراسیون ورزش همگانی ایران به عنوان عضو شورای راهبردی فدراسیون ورزش همگانی منصوب شد ضمن اینکه لوح تجلیل هیأت همگانی شهرستان بهمئی توسط رئیس فدراسیون این ورزش نیز به رئیس این هیأت اهدا شد.
 
در پایان این نشست مصوب شد در مرکز و هشت شهرستان استان یک کلاس آموزشی رایگان ویژه علاقه‌مندان این ورزش برگزار شود.
 
انتهای پیام/ف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.