سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل؛

امسال 160 هزار میلیارد ریال تسهیلات در اختیار واحدهای صنعتی قرار می گیرد

معاون امور استان‌های وزير صنعت، معدن و تجارت گفت: امسال 160 هزار میلیارد ریالی تسهیلات در اختیار واحدهای صنعتی کوچک و متوسط در حال ساخت کشورمان قرار می گیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ علی يزدانی ورزنه افزود: اين ميزان تسهيلات به تعداد 12هزار طرح صنعتی كوچك و متوسط دارای پيشرفت فيزيكی قابل قبول پرداخت می شود.

وی گفت: انتظار می رود با پرداخت اين ميزان تسهيلات و تكميل واحدهای صنعتی ياد شده امسال تعداد 184 هزار و 500 شغل جديد فقط در بخش صنايع كوچك و متوسط در كشور ايجاد شود كه اين علاوه بر تعداد اشتغال ايجاد شده معمول در ساير بخش های صنعتی می باشد.

مدير عامل سازمان صنايع كوچک و شهرک های صنعتی ايران افزود: به منظور تحقق منويات رهبر معظم انقلاب در نامگذاری امسال به عنوان سال 'اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل' و نيز سياست های مشخص شده برای ارگان های ذيربط اجرايی، خارج كردن واحدهای صنعتی و توليدی راكد و واحدهايی كه كمتر از ظرفيتشان فعاليت می كنند و كمك به طرح های دارای بيش از 50 درصد پيشرفت فيزيكي، برنامه جامع تهيه شده است.

يزدانی، با اشاره به وجود 948 شهرك و ناحيه صنعتس تصويب شده دركشور بيان كرد : 778 شهرك و ناحيه صنعتس در حال فعاليت مس باشند و از مجموع 136 هزار هكتار زمين های در اختيار، 31 هزار هكتار واگذار شده است.

وی افزود: در 378 شهرك و ناحيه صنعتی كشور يا بطور كلی هيچ متقاضی وجود ندارد و يا اينكه متقاضيانی مراجعه كرده و قرارداد منعقد شده اما واحد صنعتی به مرحله بهره برداری نرسيده است و يا اينكه در بعضی شهرک ها و نواحی صنعتی تعداد واحدهای فعال زير 10 واحد می باشد.


انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.